Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Τερίμ: «Κυριαρχήσαμε στο ματς, παίξαμε λες και ήμασταν στο γήπεδό μας»

Τερίμ: «Κυριαρχήσαμε στο ματς, παίξαμε λες και ήμασταν στο γήπεδό μας»

Παναθηναϊκού

Πολύ χαρούμενος με την απόδοση των παικτών του ήταν ο Φατίχ Τερίμ μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού στην Τούμπα επί του ΠΑΟΚ (0-1), λέγοντας πως οι «πράσινοι» έπαιξαν λες και ήταν στο γήπεδό τους.

Αναλυτικά όσα είπε ο Φατίχ Τερίμ:

«Ναι είμαι χαρούμενος, κυριαρχήσαμε σε στο περισσότερο ματς. Όταν παίζαμε με 10 πλέον και οι δύο ομάδες ήταν λογικό να αλλάξει λίγο το ματς. Μέχρι να μείνουν από 10 παίκτες παίζαμε καλά λες και ήμασταν στο δικό μας γήπεδο. Μετά ήρθε το αποτέλεσμα που θέλαμε και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό».

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Σχετικά άρθρα

Συμφωνία για νέο δανεισμό του Τσάβες

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Έφτασε στην Ελλάδα ο Νίστρουπ

Φιλικό με τη Γκρασχόπερς στη Λεωφόρο

“Κλειδώνει” Τσάπρα άμεσα – Στο Κορωπί από την πρώτη μέρα