Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Με Ιωαννίδη ξανά η προπόνηση – Θεραπεία Χουάνκαρ, Βέρμπιτς

Με Ιωαννίδη ξανά η προπόνηση – Θεραπεία Χουάνκαρ, Βέρμπιτς

Ιωαννίδης

Με μεσημεριανή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε τη Δευτέρα (19/2) η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον δεύτερο αγώνα του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.

Οι Πράσινοι χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσοι έπαιξαν περισσότερο από ένα ημίχρονο στον αγώνα κόντρα στη Λαμία έκαναν πρόγραμμα στο γυμναστήριο, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.

Για δεύτερη ημέρα προπονήθηκε σε κανονικούς ρυθμούς ο Ιωαννίδης, ενώ ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Τζούριτσιτς και θεραπεία έκαναν οι Χουάνκαρ, Βέρμπιτς,  Μάγκνουσον, Πάλμερ – Μπράουν.

Δείτε περισσότερα

«Πράσινη» η Ελίν Τίμερμαν

Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Σχετικά άρθρα

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Πρώτη προπόνηση για Τσάπρα και Πένια

Πρόταση του Παναθηναϊκού στον Ράστοντερ