Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Με Ιωαννίδη ξανά η προπόνηση – Θεραπεία Χουάνκαρ, Βέρμπιτς

Με Ιωαννίδη ξανά η προπόνηση – Θεραπεία Χουάνκαρ, Βέρμπιτς

Ιωαννίδης

Με μεσημεριανή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε τη Δευτέρα (19/2) η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον δεύτερο αγώνα του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.

Οι Πράσινοι χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσοι έπαιξαν περισσότερο από ένα ημίχρονο στον αγώνα κόντρα στη Λαμία έκαναν πρόγραμμα στο γυμναστήριο, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.

Για δεύτερη ημέρα προπονήθηκε σε κανονικούς ρυθμούς ο Ιωαννίδης, ενώ ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Τζούριτσιτς και θεραπεία έκαναν οι Χουάνκαρ, Βέρμπιτς,  Μάγκνουσον, Πάλμερ – Μπράουν.

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Σχετικά άρθρα

Συμφωνία για νέο δανεισμό του Τσάβες

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Πρώτα ο προπονητής, μετά οι μεταγραφές

Τέλος ο Αταμάν!

Έφτασε στην Ελλάδα ο Νίστρουπ