Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Σαν διπλή νίκη με τη Μπαρτσελόνα

Αταμάν: Σαν διπλή νίκη με τη Μπαρτσελόνα

Αταμάν

Στη διπλή νίκη απέναντι στην Μπαρτσελόνα στάθηκε ο Εργκίν Αταμάν,  όπου σημείωσε πως πήρε τη διαφορά, απλώς ισοφαρίζοντας το +8, αλλά το goal average είναι υπέρ του.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Στο πρώτο ημίχρονο δεν παίξαμε καλά κάναμε λάθη, δώσαμε εύκολους πόντους, χάσαμε ριμπάουντ. Μιλήσαμε για αυτό στα αποδυτήρια. Στην τελευταία περίοδο επιτεθήκαμε εξαιρετικά με τον Σλούκα και τον Ναν όταν μπήκε στο ματς.

Στο ΟΑΚΑ έχουμε τη δυνατότητα να γυρίσουμε το παιχνίδι από το -16 κόντρα στην Μπαρτσελόνα που ήταν στη δεύτερη θέση μέχρι σήμερα, καθώς τώρα είμαστε εμείς.

Μπορεί να κερδίσαμε με οκτώ πόντους, όσους χάσαμε στην Ισπανία, αλλά στο goal average είμαστε στο +43 και είναι μεγάλο αβαντάζ ενόψει των τριών αγώνων που μένουν. Οπότε είναι σαν διπλή νίκη.

Παίξαμε μπροστά σε μια καταπληκτική ατμόσφαιρα και φτάσαμε σε μια μεγάλη νίκη. Τώρα έχουμε τρία παιχνίδια ακόμα και πάμε βήμα βήμα»

Δείτε περισσότερα

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Συνεχίζει και η Κωνσταντινίδου

Σχετικά άρθρα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο με τον Νίκο Λεπενιώτη

Μπατίστ: Για μένα είναι ο Διαμαντίδης ο GOAT της Euroleague

Θ13 σε κυβέρνηση: Στήσατε παράγκα με Λιόλιους, Τσαρούχες

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Ο Μπαρτζώκας χαίρει μιας ιδιότυπους ασυλίας (vid)