Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Γκραντ: Μείναμε ψύχραιμοι στο ημίχρονο

Γκραντ: Μείναμε ψύχραιμοι στο ημίχρονο

Γκραντ

Ο Τζέριαν Γκραντ στάθηκε στην ψυχραιμία που έδειξε ο Παναθηναϊκός στο ημίχρονο αλλά και στην πολύτιμη βοήθεια του κόσμου σε ακόμα ένα εντός έδρας παιχνίδι.

Αναλυτικά όσα ο Αμερικανός γκαρντ στη Nova μετά τη σπουδαία νίκη επί της Μπαρτσελόνα:

«Το μυστικό ήταν ότι μείναμε ψύχραιμοι στο ημίχρονο, αυτό μας είπε και ο προπονητής μας. Βάλαμε κάποια μεγάλα σουτ, το κοινό μπήκε στην εξίσωση και γυρίσαμε το παιχνίδι.

Οι 46 πόντοι στο ημίχρονο είναι πολλοί για εμάς, που βασιζόμαστε στην άμυνα. Βάλαμε στόχους να γίνουμε πιο σκληροί γιατί έτσι έπρεπε και έτσι θα επιστρέφαμε στο παιχνίδι.

Υπήρχαν δύσκολες καταστάσεις εδώ τα τελευταία χρόνια. Η ενέργεια σε αυτή την ομάδα και στον κόσμο είναι απίστευτη. Είναι μαζί μας και το νιώθουμε».

Για τη χημεία με τους συμπαίκτες του: «Μας πήρε καιρό να μάθουμε ο ένας τον άλλον, τη χημεία μας και να συνυπάρχουμε στο παρκέ. Κάνουμε διαφορετικά πράγματα, αλλά βρισκόμαστε πλέον και αυτό είναι το καλό στο τέλος».

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Σχετικά άρθρα

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Αποχαιρέτισε τον Αταμάν ο Σλούκας: «Σε ευχαριστώ για όλα προφεσόρ» (pics)

Αταμάν: «Φεύγω με αμέτρητες αναμνήσεις, σας ευχαριστώ όλους» (pic)

Αναμένεται άμεσα ο Ομπράντοβιτς στην Αθήνα

Τραυματίστηκε ο Μήτογλου – Περίπου 20 μέρες εκτός και δύσκολα θα παίξει με την Εθνική

Πρώτα ο προπονητής, μετά οι μεταγραφές

Αταμάν: Σας ευχαριστώ πολύ για αυτά τα τρία χρόνια που περάσαμε μαζί