Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Η… απάντηση του Γιαννακόπουλου στην ανακοίνωση του Ολυμπιακού: «Έρχομαι…» (pic)

Η… απάντηση του Γιαννακόπουλου στην ανακοίνωση του Ολυμπιακού: «Έρχομαι…» (pic)

Γιαννακόπουλος

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος με post του στα social media απάντησε στην ανακοίνωση του Ολυμπιακού, λέγοντας πως θα παρευρεθεί στο ΣΕΦ την ερχόμενη Τετάρτη για το Game 4.

O Oλυμπιακός λίγα λεπτά μετά το φινάλε της αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ για το Game 3 των τελικών της Basket League έβγαλε μια λιτή ανακοίνωση… αντίδρασης γράφοντας: “”Ντροπή σας. Ραντεβού την Τετάρτη στο ΣΕΦ”

Ο ιδιοκτήτης του τριφυλλιού απάντησε στην ερυθρόλευκη ανακοίνωση με τρεις λέξεις: “Ι will attend”, εννοώντας πως θα παρευρεθεί στο ΣΕΦ για το Game 4 των τελικών.

Δείτε περισσότερα

Πλησιάζει ο Καμαρά!

Οδηγείται προς «διαζύγιο» με τον Μπακασέτα

Καθημερινό Unboxing εμπειριών και προσφορών* στο Παγκόσμιο από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

Αυτοί είναι οι «μικροί» στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού

Σχετικά άρθρα

Το ΟΑΚΑ ανοίγει τις πόρτες του για τον πέμπτο τελικό!

Αταμάν: Ώρα να πάμε εκεί και να πάρουμε τον τίτλο (vid)

Νίκησε γιατί δεν μπορούσε να χάσει!

Μήτογλου: Καταθέσαμε ψυχή και δείξαμε πόσο το θέλαμε

Σορτς: Όλοι γνωρίζουν επακριβώς το βάρος της φανέλας του Παναθηναϊκού – Έχουμε ακόμα πολλά να δώσουμε

Τολιόπουλος: Δείξαμε χαρακτήρα με απουσίες και αποβολές

Αταμάν: Αφιερώνω τον αγώνα στον Παύλο και στην οικογένεια Γιαννακόπουλου