Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Απέρριψε πρόταση 22,5 εκατ. της Ίπσουϊτς για πώληση του Ιωαννίδη

Απέρριψε πρόταση 22,5 εκατ. της Ίπσουϊτς για πώληση του Ιωαννίδη

Ιωαννίδη

Nέα “πόρτα” Παναθηναϊκού σε ομάδα του εξωτερικού για τον Φώτη Ιωαννίδη! Συγκεκριμένα η Ίπσουϊτς, απέστειλε στη πράσινη ΠΑΕ πρόταση ύψους 22,5 εκατ. ευρώ για τον Έλληνα διεθνή άσο η οποία απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.

Είναι ξεκάθαρο, όμως, μετά και από αυτό, το τελευταίο «άκυρο» από πλευράς Παναθηναϊκού, ότι είναι επιθυμία όλων των πλευρών ο Ιωαννίδης να συνεχίσει να φοράει τη φανέλα με το Τριφύλλι στο στήθος.

Άλλωστε, όλο αυτό το διάστημα -και παρότι οι Πορτογάλοι επιμένουν για Σπόρτινγκ, γράφοντας καθημερινά ρεπορτάζ- ο Παναθηναϊκός έχει τονίσει σε όλους τους τόνους ότι ο παίκτης δεν πωλείται!

Και η απόρριψη της τεράστιας πρότασης της Ίπσουϊτς επιβεβαιώνει ακριβώς αυτό. Η μόνη περίπτωση, κατά την οποία στο Τριφύλλι θα μπουν στη διαδικασία να συζητήσουν πώληση του Ιωαννίδη, είναι να φτάσει στα γραφεία μία εξωπραγματική πρόταση, από 45 εκατ. ευρώ και πάνω!

Σε κάθε περίπτωση, τις επόμενες ημέρες θα υπογράψουν νέο συμβόλαιο συνεργασίας, με αναπροσαρμογή στη χρονική διάρκεια και τα χρήματα του 24χρονου επιθετικού, ο οποίος θα γίνει, αν όχι ο πιο ακριβοπληρωμένος, ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες του «πράσινου» ρόστερ!

Για την ιστορία, το υπάρχον συμβόλαιο του Ιωαννίδη λήγει το 2027.

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Θέλει έξτρα πλάγιο χαφ ο Νίστρουπ

Νέες επαφές με Βλαχοδήμο

Φυλακούρης: Έκοψα ένα κομμάτι από το χορτάρι της Λεωφόρου και το έβαλα σε γλάστρα στο σπίτι μου

Αντωνιάδης: Η Λεωφόρος είναι η Ακρόπολη του ελληνικού αθλητισμού

Γιωρ.Βαρδινογιάννης: Ουδέποτε κατήργησα τη Θύρα 13, απεναντίας την ανέβασα

Αλαφούζος: Τον επόμενο Αύγουστο θα μπούμε στο νέο γήπεδο