Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Ξέρω ότι με παρακολουθούν από το ΝΒΑ, αλλά ακόμα δεν υπάρχει κάποια πρόταση

Αταμάν: Ξέρω ότι με παρακολουθούν από το ΝΒΑ, αλλά ακόμα δεν υπάρχει κάποια πρόταση

Αταμάν

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στη «Fanatik»:

«Έχω συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό για έναν ακόμη χρόνο. Φυσικά, είμαι πολύ χαρούμενος εδώ, αλλά είμαι και επαγγελματίας. Θα αξιολογήσω την κατάσταση. Αν δεν θέλουν να επεκτείνουν το συμβόλαιο, θα μείνω ελεύθερος του χρόνου.

Ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που με ακολουθούν από την άλλη άκρη του Ατλαντικού. Τώρα βρίσκομαι στο κορυφαίο επίπεδο της Euroleague. Δεν υπάρχει καμία προσφορά από το ΝΒΑ μέχρι στιγμής, αλλά αν έρθει, ξέρω ότι θα βάλω τα δυνατά μου εκεί».

Δείτε περισσότερα

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Αποχαιρέτισε τον Αταμάν ο Σλούκας: «Σε ευχαριστώ για όλα προφεσόρ» (pics)

Σχετικά άρθρα

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Αποχαιρέτισε τον Αταμάν ο Σλούκας: «Σε ευχαριστώ για όλα προφεσόρ» (pics)

Αταμάν: «Φεύγω με αμέτρητες αναμνήσεις, σας ευχαριστώ όλους» (pic)

Αναμένεται άμεσα ο Ομπράντοβιτς στην Αθήνα

Τραυματίστηκε ο Μήτογλου – Περίπου 20 μέρες εκτός και δύσκολα θα παίξει με την Εθνική

Πρώτα ο προπονητής, μετά οι μεταγραφές