Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

«Πετάει» για Βοσνία, με στόχο να ξεκινήσει με το… δεξί

«Πετάει» για Βοσνία, με στόχο να ξεκινήσει με το… δεξί

Το ευρωπαϊκό ταξίδι του Παναθηναϊκού στη League Phase του Conference League ξεκινά αύριο από τη Βοσνία και η αποστολή του Τριφυλλιού αναχώρησε με πτήση τσάρτερ.

Αύριο στις 22:00 θα αντιμετωπίσει την Μπόρατς Μπάνια Λούκα, με στόχο να πάρει το θετικό αποτέλεσμα, βάζοντας από νωρίς τις βάσεις πρόκρισης.

Ο Ντιέγκο Αλόνσο δεν έχει αποκαλύψει τα πλάνα του για την ενδεκάδα, αλλά άφησε εκτός αποστολής τον Βαγιαννίδη, ενώ αντίθετα πήρε τον Μαξ, που ξεπέρασε τον τραυματισμό του.

H συνέντευξη Τύπου του Ντιέγκο Αλόνσο κι ενός παίκτη στο Gradski-Stadion είναι προγραμματισμένη για τις 18:45, ενώ η τελευταία προπόνηση θα διεξαχθεί στις 19:30.

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Θέλει έξτρα πλάγιο χαφ ο Νίστρουπ

Νέες επαφές με Βλαχοδήμο

Φυλακούρης: Έκοψα ένα κομμάτι από το χορτάρι της Λεωφόρου και το έβαλα σε γλάστρα στο σπίτι μου

Αντωνιάδης: Η Λεωφόρος είναι η Ακρόπολη του ελληνικού αθλητισμού

Γιωρ.Βαρδινογιάννης: Ουδέποτε κατήργησα τη Θύρα 13, απεναντίας την ανέβασα

Αλαφούζος: Τον επόμενο Αύγουστο θα μπούμε στο νέο γήπεδο