Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Ήμασταν τραγικοί στην άμυνα, άξιζε ο ΠΑΟΚ να πάρει τη νίκη

Αταμάν: Ήμασταν τραγικοί στην άμυνα, άξιζε ο ΠΑΟΚ να πάρει τη νίκη

Ο Εργκίν Αταμάν μίλησε μετά το ματς του Παναθηναϊκού και έκανε ξεκάθαρο πως δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από την εμφάνιση της ομάδας του, ενώ υπογράμμισε πως ο ΠΑΟΚ άξιζε τη νίκη.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ:

«Αρχικά, ο ΠΑΟΚ έκανε τρομερό παιχνίδι, ειδικά ο Ρέινολντς και ο Μπάρτλεϊ, είχαμε τραγικές άμυνες απέναντί τους και μας κέρδιζαν στο 1v1. Αυτό δεν είναι καλό για την άμυνά μας. Στην τελευταία περίοδο βελτιωθήκαμε, ο Ρέινολντς ήταν εκτός 4 φάουλ. Επιστρέψαμε στο ματς, μοιραστήκαμε την μπάλα, βρήκαμε ανοιχτά σουτ με τον Γκριγκόνις και επιστρέψαμε και κερδίσαμε.

Είναι σημαντική νίκη γιατί ο ΠΑΟΚ άξιζε να κερδίζει με το μπάσκετ που έπαιξε, είμαστε κουρασμένοι, είναι λογικό. Κάποιοι παίκτες μας ήταν τραγικοί επιθετικά και αμυντικά ήταν κακή όλη η ομάδα. Οι 3 πόντοι κόντρα στον ΠΑΟΚ είναι λίγοι για εμάς».

Δείτε περισσότερα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Νίστρουπ: Κοιμώμενος γίγαντας ο Παναθηναϊκός

Σχετικά άρθρα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Bazzar της ΚΑΕ στο ΟΑΚΑ (pic)

Διαμαντίδης: Χαρούμενοι και συγκινημένοι με την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Αντίο» και στον Σορτς (pic)

Πρόστιμο της ΔΕΑΒ σε Λεσόρ και ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό ο Φαρίντ (pic)