Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Ήμασταν τραγικοί στην άμυνα, άξιζε ο ΠΑΟΚ να πάρει τη νίκη

Αταμάν: Ήμασταν τραγικοί στην άμυνα, άξιζε ο ΠΑΟΚ να πάρει τη νίκη

Ο Εργκίν Αταμάν μίλησε μετά το ματς του Παναθηναϊκού και έκανε ξεκάθαρο πως δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από την εμφάνιση της ομάδας του, ενώ υπογράμμισε πως ο ΠΑΟΚ άξιζε τη νίκη.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ:

«Αρχικά, ο ΠΑΟΚ έκανε τρομερό παιχνίδι, ειδικά ο Ρέινολντς και ο Μπάρτλεϊ, είχαμε τραγικές άμυνες απέναντί τους και μας κέρδιζαν στο 1v1. Αυτό δεν είναι καλό για την άμυνά μας. Στην τελευταία περίοδο βελτιωθήκαμε, ο Ρέινολντς ήταν εκτός 4 φάουλ. Επιστρέψαμε στο ματς, μοιραστήκαμε την μπάλα, βρήκαμε ανοιχτά σουτ με τον Γκριγκόνις και επιστρέψαμε και κερδίσαμε.

Είναι σημαντική νίκη γιατί ο ΠΑΟΚ άξιζε να κερδίζει με το μπάσκετ που έπαιξε, είμαστε κουρασμένοι, είναι λογικό. Κάποιοι παίκτες μας ήταν τραγικοί επιθετικά και αμυντικά ήταν κακή όλη η ομάδα. Οι 3 πόντοι κόντρα στον ΠΑΟΚ είναι λίγοι για εμάς».

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Σχετικά άρθρα

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Αποχαιρέτισε τον Αταμάν ο Σλούκας: «Σε ευχαριστώ για όλα προφεσόρ» (pics)

Αταμάν: «Φεύγω με αμέτρητες αναμνήσεις, σας ευχαριστώ όλους» (pic)

Αναμένεται άμεσα ο Ομπράντοβιτς στην Αθήνα

Τραυματίστηκε ο Μήτογλου – Περίπου 20 μέρες εκτός και δύσκολα θα παίξει με την Εθνική

Πρώτα ο προπονητής, μετά οι μεταγραφές

Αταμάν: Σας ευχαριστώ πολύ για αυτά τα τρία χρόνια που περάσαμε μαζί