Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί δεν έχουμε χάσει κανένα παιχνίδι στο πρωτάθλημα

Αταμάν: Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί δεν έχουμε χάσει κανένα παιχνίδι στο πρωτάθλημα

Ο Εργκίν Αταμάν έμεινε ευχαριστημένος με τους παίκτες του γιατί δεν έχουν χάσει κανένα παιχνίδι στο ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ πρόσθεσε πως ελπίζουν να έχουν τον Ναν την διαβολοβδομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος, γιατί δεν έχουμε χάσει κανένα παιχνίδι στο πρωτάθλημα. Κάθε παιχνίδι μετά την EuroLeague είναι δύσκολο. Σήμερα προσπαθήσαμε να περιορίσουμε τα λεπτά των βασικών μας παικτών ενόψει της διαβολοβδομάδας. Πήραμε μια καθαρή νίκη εκτός έδρας με 17 πόντους, οπότε είμαι ευχαριστημένος.

Ο Ναν είχε ένα πρόβλημα στον αστράγαλο. Ο γιατρός μου είπε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό. Θα το δούμε αύριο και ελπίζω να έτοιμος στη διαβολοβδομάδα, γιατί είναι πολύ σημαντικός παίκτης για μας»

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Σχετικά άρθρα

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Αποχαιρέτισε τον Αταμάν ο Σλούκας: «Σε ευχαριστώ για όλα προφεσόρ» (pics)

Αταμάν: «Φεύγω με αμέτρητες αναμνήσεις, σας ευχαριστώ όλους» (pic)

Αναμένεται άμεσα ο Ομπράντοβιτς στην Αθήνα

Τραυματίστηκε ο Μήτογλου – Περίπου 20 μέρες εκτός και δύσκολα θα παίξει με την Εθνική

Πρώτα ο προπονητής, μετά οι μεταγραφές

Αταμάν: Σας ευχαριστώ πολύ για αυτά τα τρία χρόνια που περάσαμε μαζί