Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Οι παίκτες των «πρασίνων» επισκέφθηκαν το «Μητέρα» και μοίρασαν χαμόγελα και δώρα (pic)

Οι παίκτες των «πρασίνων» επισκέφθηκαν το «Μητέρα» και μοίρασαν χαμόγελα και δώρα (pic)

Οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού επισκέφτηκαν το νοσοκομείο «Μητέρα» του ομίλου Υγεία με αφορμή την έλευση των εορτών για να προσφέρουν στιγμές χαράς και δώρα στους μικρούς «ήρωες» που νοσηλεύονται εκεί.

Την επομένη της σημαντικής νίκης επί του Λεβαδειακού με 1-0 εκτός έδρας, την τέταρτη σερί σε όλες τις διοργανώσεις, μία αντιπροσωπεία παικτών των «πρασίνων», που αποτελούταν από τους Κώτσιρα, Βαγιαννίδη, Αράο, Τετέ και Τζούρισιτς, βρέθηκε στο νοσοκομείο για να προσφέρει όμορφές στιγμές στα μικρά παιδιά που βρίσκονται εκεί.

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Τεχνικός διευθυντής ο Κοτσόλης, σε ρόλο συμβούλου ο Κορόνα

«Φουλάρει» για να κάνει δικό του τον Τσάπρα

Βλέπει τον Ολλανδό Φαν Ντρόγκελεν

Τελείωσε και ο Ερνάντεθ (pic)

Παρελθόν και ο Ρενάτο Σάντσες (pic)

Παρελθόν και ο Λαφόν (pic)

Παρελθόν ο Κώτσιρας