Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Ναν: Ήταν μία νίκη-δήλωση

Ναν: Ήταν μία νίκη-δήλωση

Ο Κέντρικ Ναν μετά την αδιανόητη εμφάνιση που έκανε κόντρα στην Αρμάνι τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός βρίσκεται στον σωστό δρόμο και πως αυτή ήταν μία νίκη-δήλωση.

Ακόμη, υπογράμμισε πως όταν ξεκουράζεται επιστρέφει επιθετικά.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA:

«Νιώθω υπέροχα, το χρειαζόμασταν, χρειαζόμασταν αυτή την ενέργεια. Είμαστε στον σωστό δρόμο στην “διαβολοβδομάδα”. Κρατάμε τη νίκη και έχουμε ματς και την Πέμπτη.

Όταν ξεκουράζομαι λίγο επιστρέφω επιθετικά, νιώθω καλά.

Ήταν νίκη-δήλωση. Ξεκινήσαμε σπουδαία στην άμυνα και αυτό έδωσε ώθηση στην επίθεση».

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Ο Ολυμπιακός εκτέλεσε 62 βολές παραπάνω στα 3 ματς του ΣΕΦ – Κόντεψε την… 100άρα!

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Θύρα 13: «Πρωταθλητές στο γήπεδο εμείς, πρωταθλητές στην διαφθορά εσείς» (pic)

Αταμάν: Αυτή είναι η κατάσταση στο ελληνικό μπάσκετ – Ευχαριστώ για την στήριξη που μου δώσατε (vid)

Γιαννακόπουλος: Είδαν πλέον και οι τυφλοί, αξίζατε να είστε οι πρωταθλητές (pic)