Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Νέο πρόστιμο από την UEFA

Νέο πρόστιμο από την UEFA

Ο Παναθηναϊκός τιμωρήθηκε για μια ακόμα φορά φέτος με χρηματικό πρόστιμο από την UEFA, μετά τον εντός έδρας αγώνα με την Ελσίνκι, για την 4η αγωνιστική του League Phase Conference League.

Από το ποσό αυτό, οι 30 χιλ. ευρώ αφορούν την χρήση λέιζερ (Άρθρο 16, 2d του Πειθαρχικού Κώδικα) και οι 35 χιλ. ευρώ καθυστερημένη έναρξη αγώνα (Άρθρο 11, 2h του Πειθαρχικού Κώδικα).

Μάλιστα, αυτή ήταν η 4η παρατήρηση στο Τριφύλλι για το συγκεκριμένο θέμα, ενώ έγινε επίσημη προειδοποίηση και στον Ρουί Βιτόρια για τον ίδιο λόγο (Άρθρο 11, 2h του Πειθαρχικού Κώδικα).

Συνολικά, το ποσό που έχει πληρώσει φέτος ο Παναθηναϊκός ανέρχεται στις 230.250 ευρώ.

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Θέλει έξτρα πλάγιο χαφ ο Νίστρουπ

Νέες επαφές με Βλαχοδήμο

Φυλακούρης: Έκοψα ένα κομμάτι από το χορτάρι της Λεωφόρου και το έβαλα σε γλάστρα στο σπίτι μου

Αντωνιάδης: Η Λεωφόρος είναι η Ακρόπολη του ελληνικού αθλητισμού

Γιωρ.Βαρδινογιάννης: Ουδέποτε κατήργησα τη Θύρα 13, απεναντίας την ανέβασα

Αλαφούζος: Τον επόμενο Αύγουστο θα μπούμε στο νέο γήπεδο