Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Νέο πρόστιμο από την UEFA

Νέο πρόστιμο από την UEFA

Ο Παναθηναϊκός τιμωρήθηκε για μια ακόμα φορά φέτος με χρηματικό πρόστιμο από την UEFA, μετά τον εντός έδρας αγώνα με την Ελσίνκι, για την 4η αγωνιστική του League Phase Conference League.

Από το ποσό αυτό, οι 30 χιλ. ευρώ αφορούν την χρήση λέιζερ (Άρθρο 16, 2d του Πειθαρχικού Κώδικα) και οι 35 χιλ. ευρώ καθυστερημένη έναρξη αγώνα (Άρθρο 11, 2h του Πειθαρχικού Κώδικα).

Μάλιστα, αυτή ήταν η 4η παρατήρηση στο Τριφύλλι για το συγκεκριμένο θέμα, ενώ έγινε επίσημη προειδοποίηση και στον Ρουί Βιτόρια για τον ίδιο λόγο (Άρθρο 11, 2h του Πειθαρχικού Κώδικα).

Συνολικά, το ποσό που έχει πληρώσει φέτος ο Παναθηναϊκός ανέρχεται στις 230.250 ευρώ.

Δείτε περισσότερα

«Πράσινη» η Ελίν Τίμερμαν

Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Σχετικά άρθρα

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Πρώτη προπόνηση για Τσάπρα και Πένια

Πρόταση του Παναθηναϊκού στον Ράστοντερ

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή