Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Γερεμέγεφ: Η καλύτερη φετινή μας εμφάνιση

Γερεμέγεφ: Η καλύτερη φετινή μας εμφάνιση

Ο Αλεξάντερ Γερεμέγεφ άνοιξε τον δρόμο για το ευρύ 4-0 του Παναθηναϊκού κόντρα στην Ντιναμό Μινσκ, με τον στράικερ του Τριφυλλιού μετά το τέλος του αγώνα να σημειώνει ότι οι «πράσινοι» έκαναν την καλύτερη φετινή τους εμφάνιση.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Ήταν μια καλή νίκη, ίσως ήταν η καλύτερη εμφάνισή μας φέτος και είμαι χαρούμενος και για το γκολ μου και για τη νίκη. Νομίζω θα μπορούσαμε να βάλουμε κι άλλα γκολ. Έχουμε κάποια καλά αποτελέσματα. Μπορούν να συνεχίσουν να έρχονται καλά αποτελέσματα και όλοι συμβάλλουν σε αυτό. Πρέπει να συνεχίσουμε να “χτίζουμε” και να κερδίσουμε και το επόμενο ματς.

Σε πολλά παιχνίδια από τα τελευταία δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες και δεν σκοράραμε τόσα γκολ. Όσο περισσότερες ευκαιρίες μπορούμε να δημιουργήσουμε τόσο περισσότερο μπορούμε να σκοράρουμε. Θα δούμε τον αντίπαλό μας, αλλά έχουμε ένα ακόμα παιχνίδι την Κυριακή το οποίο είναι πολύ σημαντικό για μας».

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Τεχνικός διευθυντής ο Κοτσόλης, σε ρόλο συμβούλου ο Κορόνα

«Φουλάρει» για να κάνει δικό του τον Τσάπρα

Βλέπει τον Ολλανδό Φαν Ντρόγκελεν

Τελείωσε και ο Ερνάντεθ (pic)

Παρελθόν και ο Ρενάτο Σάντσες (pic)

Παρελθόν και ο Λαφόν (pic)

Παρελθόν ο Κώτσιρας