Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Τετέ: Αποδείξαμε ότι μπορούμε να νικάμε και με πολλά γκολ

Τετέ: Αποδείξαμε ότι μπορούμε να νικάμε και με πολλά γκολ

Ο Τετέ με το δεξί πέτυχε δύο γκολ στη νίκη με 4-0 επί της Ντιναμο Μινσκ αλλά όπως είπε… «δεν έχει σημασία πιο πόδι θα διαλέξω εκείνη τη στιγμή, σημασία έχει να μπορέσω να πετύχω το γκολ».

Οι δηλώσεις του.

«Δουλέψαμε καλά και κάναμε αυτό που θέλαμε και να κερδίσουμε και να μπορέσουμε να πετύχουμε πολλά γκολ. Είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού συνέχεια, από την αρχή μέχρι το τέλος και ουσιαστικά  αυτοί που αξίζουν συγχαρητήρια είναι όλη η ομάδα. Μεγάλη χαρά για τη σημερινή μας επιτυχία».

Για το γεγονός ότι πέτυχε δύο γκολ με το δεξί που δεν είναι το «καλό» του πόδι: «Το έχω ξανακάνει, θα θυμόσαστε ενδεχομένως τον αγώνα με τη Λανς που είχα σκοράρει πάλι με το δεξί. Δύο γκολ στο ίδιο παιχνίδι με το δεξί όμως, όχι. Ουσιαστικά δουλεύω σε αυτό και όταν μου παρουσιάζεται η ευκαιρία δεν έχει σημασία πιο πόδι θα διαλέξω εκείνη τη στιγμή, σημασία έχει να μπορέσω να πετύχω το γκολ. Και πραγματικά αυτή η νίκη μου δίνει μεγάλη χαρά».

Για το σερί των νικών του Παναθηναϊκού. «Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε καλή δουλειά και κάνουμε καλά πράγματα στην προπόνηση. Μπορούμε να πετυχαίνουμε νίκες με πολλά γκολ, αυτό αποδείξαμε απόψε, το 4-0 αυτό δείχνει άρα τα πράγματα βαίνουν καλώς και είμαι πολύ χαρούμενος».

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Θέλει έξτρα πλάγιο χαφ ο Νίστρουπ

Νέες επαφές με Βλαχοδήμο

Φυλακούρης: Έκοψα ένα κομμάτι από το χορτάρι της Λεωφόρου και το έβαλα σε γλάστρα στο σπίτι μου

Αντωνιάδης: Η Λεωφόρος είναι η Ακρόπολη του ελληνικού αθλητισμού

Γιωρ.Βαρδινογιάννης: Ουδέποτε κατήργησα τη Θύρα 13, απεναντίας την ανέβασα

Αλαφούζος: Τον επόμενο Αύγουστο θα μπούμε στο νέο γήπεδο