Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Περίμενα να έπαιζε 4-5 λεπτά ο Γκάμπριελ

Αταμάν: Περίμενα να έπαιζε 4-5 λεπτά ο Γκάμπριελ

Ο Εργκίν Αταμάν μίλησε για τη συνεισφορά του Ουένιεν Γκάμπριελ τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση, αλλά και τη μεγάλη επιρροή στο παιχνίδι με τους Σλούκα και Ναν.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε μετά το ματς:

«Πριν το ματς είπα ότι κάποιος θα κερδίσει εδώ, είναι αδύνατο να βγάλει αήττητη όλη τη σεζόν. Είμαι χαρούμενος που ήμασταν εμείς. Παίξαμε το παιχνίδι μας επιθετικά, αμυντικά είχε μεγάλη συμβολή ο Γκάμπριελ, έκανε μπλοκ, με αυτό είχαμε πολύ καλή άμυνα.

Είναι πολύ καλή ομάδα η Μπάγερν, έβαλε μεγάλα σουτ, κλείσαμε την ρακέτα με τον Γκάμπριελ, είχαμε έξυπνη επίθεση και πήραμε μία πολύ σημαντική νίκη και κερδίσαμε για δεύτερη φορά την Μπάγερν.

Πριν το ματς είπα στους βοηθούς μου ότι ο Γκάμπριελ θα έπαιζε 4-5 λεπτά αλλά έτσι είναι το μπάσκετ. Κάποιες φορές δεν παίζεις τα συστήματα που παίζεις όλη τη χρονιά, παίζεις ένα απλό πικ εν ρολ.

Είχε μεγάλη επιρροή στο παιχνίδι, τον κράτησα στο παρκέ να κάνει ένα απλό πικ εν ρολ με τον Σλούκα και τον Ναν και να βρουν τρόπο να επιτεθούν και έτσι κερδίσαμε».

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο με τον Νίκο Λεπενιώτη

Μπατίστ: Για μένα είναι ο Διαμαντίδης ο GOAT της Euroleague

Θ13 σε κυβέρνηση: Στήσατε παράγκα με Λιόλιους, Τσαρούχες

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Ο Μπαρτζώκας χαίρει μιας ιδιότυπους ασυλίας (vid)