Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Γιαννακόπουλος: Ό,τι και να κάνετε, οι κούπες πάλι στο τραπεζάκι στο Σούνιο θα καταλήξουν

Γιαννακόπουλος: Ό,τι και να κάνετε, οι κούπες πάλι στο τραπεζάκι στο Σούνιο θα καταλήξουν

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος με ανάρτησή του πήρε θέση για την απόφαση του ΑΣΕΑΔ να απορρίψει την προσφυγή του για την τιμωρία που του είχε επιβληθεί κι έστειλε το μήνυμα για το τέλος της σεζόν.

Αναλυτικά η ανάρτησή του:

«Μόλις ενημερώθηκα ότι ενώ υπάρχει νομολογία, ενώ υπάρχει δεδικασμένο, ότι οι ποινές της προηγούμενης αγωνιστικής δεν μεταφέρονται στην επόμενη αγωνιστική, το ΑΣΕΑΔ απεφάνθη ότι πρέπει να μείνουνε οι ποινές μου. Έτσι για τους επόμενους 11 μήνες, δεν θα μπορέσω να ξαναέρθω στο γήπεδο, στο ελληνικό πρωτάθλημα και έφαγα και 170 χιλιάρικα πρόστιμο. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Αλλά εγώ ένα πράγμα θα πω: Ό,τι και να κάνετε, με εμένα στο γήπεδο, χωρίς εμένα στο γήπεδο, οι κούπες πάλι στο τραπεζάκι στο Σούνιο θα καταλήξουν».

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Ο Ολυμπιακός εκτέλεσε 62 βολές παραπάνω στα 3 ματς του ΣΕΦ – Κόντεψε την… 100άρα!

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Θύρα 13: «Πρωταθλητές στο γήπεδο εμείς, πρωταθλητές στην διαφθορά εσείς» (pic)

Αταμάν: Αυτή είναι η κατάσταση στο ελληνικό μπάσκετ – Ευχαριστώ για την στήριξη που μου δώσατε (vid)

Γιαννακόπουλος: Είδαν πλέον και οι τυφλοί, αξίζατε να είστε οι πρωταθλητές (pic)