Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Είχαμε λίγη ενέργεια, οι παίκτες μου είπαν ότι ήταν πολύ κουρασμένοι

Αταμάν: Είχαμε λίγη ενέργεια, οι παίκτες μου είπαν ότι ήταν πολύ κουρασμένοι

Ο Παναθηναϊκός δεν τα κατάφερε στην έδρα της Μπασκόνια όπου ο Εργκίν Αταμάν, χαρακτήρισε δίκαιη τη νίκη των Βάσκων, ενώ στη συνέχεια τόνισε ότι οι παίκτες του έβγαλαν κούραση, έχοντας ελάχιστο χρόνο ξεκούρασης

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Πολλά λάθη. Ήταν ο χειρότερος τρόπος να ξεκινήσουμε ένα παιχνίδι εκτός έδρας και δώσαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού στην Μπασκόνια. Πήραν περισσότερη αυτοπεποίθηση και δεν βρήκαμε την συνήθη τρόπο μας στην επίθεση, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Κάναμε πολλά λάθη και τους δώσαμε αιφνιδιασμούς.

Μιλήσαμε στα αποδυτήρια για την κατάσταση γιατί είδα ότι είχαμε λίγη ενέργεια από το πρόγραμμα των προηγούμενων αγώνων και οι παίκτες μου είπαν ότι ήταν πολύ κουρασμένοι. Αλλά σε κάθε περίπτωση στο δεύτερο ημίχρονο βγάλαμε περισσότερη ενέργεια και μαχητικότητα και στην τρίτη περίοδο κάναμε καλή δουλειά με τον Σλούκα και τον Όσμαν που έκανε πολύ καλό ματς.

Αλλά η Μπασκόνια βρήκε μερικά δύσκολα σουτ από τον Ρογκαβόπουλο και τον Καμπαρό. Έπαιξαν καλύτερα από εμάς κι άξιζαν να κερδίσουν. Συγχαρητήρια.

Για την έλλειψη ενέργειας: «Η Μπασκόνια βρήκε αυτοπεποίθηση στην εκκίνηση του ματς κι έπαιξε με περισσότερη ενέργεια από εμάς. Είναι μια καλή ομάδα. Χάσαμε κάποια ματς στο τέλος, όπως στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Τα έχασαν στο τελευταίο δευτερόλεπτο. Βγάζουν επιθετικότητα κι ενέργεια. Το μόνο πράγμα που μπορώ να παραπονεθώ είναι για το πρόγραμμα.

Παίζουμε σε διπλή βδομάδα εκτός έδρας και παίζουμε Τετάρτη και Παρασκευή και δεν έχουμε χρόνο να ξεκουραστούμε. Ταξιδέψαμε και ήρθαμε να παίξουμε. Και η Μπασκόνια έπαιξε εντός έδρας την Τρίτη και είχε μια παραπάνω μέρα να προετοιμαστεί. Η Euroleague πρέπει να το δει αυτό.

Οι παίκτες μου είπαν ότι ήταν κουρασμένοι και πρέπει να το δεχθώ. Δεν είναι δίκαια κατάσταση για τις δύο ομάδες. Ελπίζω ότι αυτό θα αλλάξει. Τώρα είναι ενάντια σε εμάς, κάποια άλλη φορά ενάντια σε κάποια άλλη ομάδα στο μέλλον. Αλλά δίνω αυτή τη δικαιολογία στους παίξεις. Δεν ήμασταν στο ίδιο επίπεδο».

Για τα όσα συνέβησαν στο πρώτο ματς μετά τον τραυματισμό του Λεσόρ: «Το ανάρτησα και στον προσωπικό μου λογαριασμό στα social media. Ίσως δεν με ακολουθείτε, οπότε να το κάνετε. Ήταν κάτι παραπάνω από το μπάσκετ αυτό που έγινε. Και το εκτιμούμε.

Ήταν κιόλας ένα 20λεπτο που έγινε μια διακοπή και έγινε μια συμφωνία με τον Λάσο για να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες στον κόσμο στις εξέδρες, γιατί 2 άνθρωποι έπαθαν έμφραγμα. Αυτό που έγινε μετά το τέλος του ματς στο ΟΑΚΑ ήταν εκπληκτικό».

Δείτε περισσότερα

Καθημερινό Unboxing εμπειριών και προσφορών* στο Παγκόσμιο από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

Αυτοί είναι οι «μικροί» στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού

Ο Νίστρουπ ζητά λύσεις πριν την Ολλανδία – Ο χρόνος πιέζει και τα κενά δεν κλείνουν μόνα τους

Στη Γλυφάδα οι Νταμπλούχοι και ετοιμάζονται για το Champions League

Σχετικά άρθρα

Αταμάν: Ώρα να πάμε εκεί και να πάρουμε τον τίτλο (vid)

Νίκησε γιατί δεν μπορούσε να χάσει!

Μήτογλου: Καταθέσαμε ψυχή και δείξαμε πόσο το θέλαμε

Σορτς: Όλοι γνωρίζουν επακριβώς το βάρος της φανέλας του Παναθηναϊκού – Έχουμε ακόμα πολλά να δώσουμε

Τολιόπουλος: Δείξαμε χαρακτήρα με απουσίες και αποβολές

Αταμάν: Αφιερώνω τον αγώνα στον Παύλο και στην οικογένεια Γιαννακόπουλου

Ο Σορτς νίκησε το… διαιτητικό χειρουργείο!