Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Ίνγκασον: Έχουμε το momentum μαζί μας

Ίνγκασον: Έχουμε το momentum μαζί μας

Ο Ίνγκι Ίνγκασον μίλησε στην κάμερα της Cosmote TV για το αθηναϊκό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ, τονίζοντας πως οι «πράσινοι» έχουν υπέρ τους το μομέντουμ.

Ο Ισλανδός κεντρικός αμυντικός στάθηκε στο καλό διάστημα στο οποίο βρίσκεται ο Παναθηναϊκός και ξεκαθάρισε πως το αυριανό ντέρμπι θα έχει αρκετή ένταση.

Απόσπασμα από τα όσα ανέφερε στην εκπομπή «SportShow»:

-Για το νέο ντέρμπι και τη σειρά των δύσκολων αγώνων;

«Προφανώς θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Περιμένουν πολλά από εμάς τώρα. Υπάρχει τρίτο ντέρμπι στη σειρά και υπάρχει ένταση, αλλά νιώθουμε ότι αγωνιστικά και πνευματικά είμαστε σε καλή θέση.

Έχουμε το momentum μαζί μας, μαζέψαμε καλά αποτελέσματα τον περασμένο μήνα, οπότε νιώθουμε έτοιμοι ν’ αντιμετωπίσουμε αυτού τους είδους την πρόκληση και ειδικά παίζοντας στην έδρα μας την Κυριακή θα πάμε να κερδίσουμε για να βρεθούμε σε πολύ καλή θέση στο Πρωτάθλημα».

-Για το αν το ματς με την ΑΕΚ θα μοιάζει με αυτό κόντρα στον Ολυμπιακό και αν οι διεκδικήσεις και οι «μάχες» θα κρίνουν το αποτέλεσμα:

«Ξέρουμε την ομάδα της ΑΕΚ. Ξέρουμε ότι διαθέτει δυνατούς, γρήγορους παίκτες στην επίθεση που έχουν μεγάλη ποιότητα. Είχαμε ένα δύσκολο ματς μεσοβδόμαδα, ένιωσα πως η ομάδα ήταν καλά αμυντικά, δεν επέτρεψε πολλές ευκαιρίες.

Αλλά είναι διαφορετικός ο αντίπαλος, ΑΕΚ και Ολυμπιακός έχουν διαφορετική φιλοσοφία. Θα είναι ένα παιχνίδι με ένταση, διαθέτουν πολλούς καλούς παίκτες θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση και νομίζω πως η ομάδα είναι έτοιμη γι’ αυτό».

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Θέλει έξτρα πλάγιο χαφ ο Νίστρουπ

Νέες επαφές με Βλαχοδήμο

Φυλακούρης: Έκοψα ένα κομμάτι από το χορτάρι της Λεωφόρου και το έβαλα σε γλάστρα στο σπίτι μου

Αντωνιάδης: Η Λεωφόρος είναι η Ακρόπολη του ελληνικού αθλητισμού

Γιωρ.Βαρδινογιάννης: Ουδέποτε κατήργησα τη Θύρα 13, απεναντίας την ανέβασα

Αλαφούζος: Τον επόμενο Αύγουστο θα μπούμε στο νέο γήπεδο