Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Γιαννακόπουλος: Είμαι περήφανος γιατί όλοι έπαιξαν σαν λιοντάρια

Γιαννακόπουλος: Είμαι περήφανος γιατί όλοι έπαιξαν σαν λιοντάρια

Ο Παναθηναϊκός ήταν ο θριαμβευτής του ντέρμπι των “αιωνίων”, με τους “πράσινους” να κερδίζουν τον Ολυμπιακό με 78-72, σφραγίζοντας το πλεονέκτημα έδρας.

Ο Εργκίν Αταμάν κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου αποκάλυψε πως ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος του έστειλε μήνυμα μετά το φινάλε της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό, λέγοντας του πως είναι περήφανος γιατί όλοι έπαιξαν σαν λιοντάρια.

“Θέλω να προσθέσω ότι ο πρόεδρός μας, ο κ. Γιαννακόπουλος, μου έστειλε ένα μήνυμα που το έδειξα στα αποδυτήρια. Μας είπε ότι είναι περήφανος γιατί όλοι έπαιξαν σαν λιοντάρια. Είμαι ευγνώμων για τα καλά του λόγια”, ανέφερε σχετικά ο Εργκίν Αταμάν.

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο με τον Νίκο Λεπενιώτη

Μπατίστ: Για μένα είναι ο Διαμαντίδης ο GOAT της Euroleague

Θ13 σε κυβέρνηση: Στήσατε παράγκα με Λιόλιους, Τσαρούχες

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Ο Μπαρτζώκας χαίρει μιας ιδιότυπους ασυλίας (vid)