Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Κάταγμα και εκτός για 1-2 μήνες o Γιούρτσεβεν

Κάταγμα και εκτός για 1-2 μήνες o Γιούρτσεβεν

Κατά τη διάρκεια του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό ο Ομέρ Γιούρτσεβεν τραυματίστηκε στο πόδι στην πρώτη περίοδο και αμέσως αποχώρησε από το παρκέ. Μάλιστα, εξετάστηκε από τους ιατρούς της ομάδας και δεν επέστρεψε στον αγώνα.

Κατευθείαν οδηγήθηκε στο νοσοκομείο «ΥΓΕΙΑ» ώστε να διαπιστωθεί το μέγεθος του προβλήματος του «πράσινου» σέντερ. Τελικά, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο Εργκίν Αταμάν επιβεβαίωσε τα άσχημα νέα.

Ο Γιούρτσεβεν υπέστη κάταγμα δεξιού άκρου ποδός και έτσι αναμένεται να μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για 1-2 μήνες.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΚΑΕ:

«Ο Ομέρ Γιουρτσεβέν υπεβλήθη σε εξετάσεις στο “ΥΓΕΙΑ” μετά από τον τραυματισμό που υπέστη στην πρώτη περίοδο του αγώνα με τον Ολυμπιακό, σύμφωνα με τις οποίες υπέστη κάταγμα δεξιού άκρου ποδός».

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Σχετικά άρθρα

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Αποχαιρέτισε τον Αταμάν ο Σλούκας: «Σε ευχαριστώ για όλα προφεσόρ» (pics)

Αταμάν: «Φεύγω με αμέτρητες αναμνήσεις, σας ευχαριστώ όλους» (pic)

Αναμένεται άμεσα ο Ομπράντοβιτς στην Αθήνα

Τραυματίστηκε ο Μήτογλου – Περίπου 20 μέρες εκτός και δύσκολα θα παίξει με την Εθνική

Πρώτα ο προπονητής, μετά οι μεταγραφές

Αταμάν: Σας ευχαριστώ πολύ για αυτά τα τρία χρόνια που περάσαμε μαζί