Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Πελίστρι: «Η Αθήνα είναι πράσινη!» (pic)

Πελίστρι: «Η Αθήνα είναι πράσινη!» (pic)

Ο Φακούντο Πελίστρι έστειλε μήνυμα μία ημέρα μετά την μεγάλη νίκη του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΚ και την εξαιρετική του εμφάνιση.

Ο Ουρουγουανός εξτρέμ ήταν ο κορυφαίος του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, κερδίζοντας και το πέναλτι από το οποίο προήλθε το μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης.

Μία ημέρα μετά το ματς λοιπόν, ο Πελίστρι έστειλε το δικό του μήνυμα μέσα από τα social media, δημοσιεύοντας μια πανηγυρική φωτογραφία και γράφοντας χαρακτηριστικά: «Η Αθήνα είναι πράσινη, συνεχίζουμε όλοι μαζί».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη facu pellistri (@facupellistri)

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Τεχνικός διευθυντής ο Κοτσόλης, σε ρόλο συμβούλου ο Κορόνα

«Φουλάρει» για να κάνει δικό του τον Τσάπρα

Βλέπει τον Ολλανδό Φαν Ντρόγκελεν

Τελείωσε και ο Ερνάντεθ (pic)

Παρελθόν και ο Ρενάτο Σάντσες (pic)

Παρελθόν και ο Λαφόν (pic)

Παρελθόν ο Κώτσιρας