Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Πελίστρι: «Η Αθήνα είναι πράσινη!» (pic)

Πελίστρι: «Η Αθήνα είναι πράσινη!» (pic)

Ο Φακούντο Πελίστρι έστειλε μήνυμα μία ημέρα μετά την μεγάλη νίκη του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΚ και την εξαιρετική του εμφάνιση.

Ο Ουρουγουανός εξτρέμ ήταν ο κορυφαίος του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, κερδίζοντας και το πέναλτι από το οποίο προήλθε το μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης.

Μία ημέρα μετά το ματς λοιπόν, ο Πελίστρι έστειλε το δικό του μήνυμα μέσα από τα social media, δημοσιεύοντας μια πανηγυρική φωτογραφία και γράφοντας χαρακτηριστικά: «Η Αθήνα είναι πράσινη, συνεχίζουμε όλοι μαζί».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη facu pellistri (@facupellistri)

Δείτε περισσότερα

Κριστιάνσεν και Ραστόντερ στο στόχαστρο μετά τον Ντε Φράι

Πάνω από 7.000 κόσμος στο ανοιχτό ΟΑΚΑ: Το σενάριο-έκπληξη για τον τελικό του « Παύλος Γιαννακόπουλος»

«Πράσινο» φουλάρισμα για Κρίστιανσεν

Μπαντιό τριετίας!

Σχετικά άρθρα

Κριστιάνσεν και Ραστόντερ στο στόχαστρο μετά τον Ντε Φράι

«Πράσινο» φουλάρισμα για Κρίστιανσεν

Οριστικά “πράσινος” ο Ντε Φράι!

Υψηλές εντάσεις και επιθετική τακτική

Επαγγελματικό συμβόλαιο στον Καλμπουρτζή

Αναμένει την απάντηση του Γιένσεν έως την Κυριακή

Ντύνεται στα πράσινα ο Ράστοντερ