Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Γκραντ: Ένιωθα ότι έπρεπε να κάνω step up, είμαι φτιαγμένος να παίζω και στις δύο πλευρές του παρκέ

Γκραντ: Ένιωθα ότι έπρεπε να κάνω step up, είμαι φτιαγμένος να παίζω και στις δύο πλευρές του παρκέ

Ο Τζέριαν Γκραντ στάθηκε στο χρόνο συμμετοχής του στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ενώ τόνισε πως η άμυνα των «πρασίνων» ήταν το κλειδί για τη νίκη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Η άμυνά μας ήταν σπουδαία. Την τελευταία φορά που παίξαμε εδώ, ο Φουρνιέ ήταν εξαιρετικός και η κύρια στόχευσή μας ήταν να τον περιορίσουμε. Το κάναμε και βοήθησε να πάρουμε τη νίκη.

Για το αν αυτή η νίκη μπορεί να είναι σημείο καμπής: «Ναι, σίγουρα. Πρέπει να βρούμε κάποια πράγματα, επειδή μας λείπουν παίκτες, αλλά νομίζω ότι η αυτοπεποίθησή μας είναι υψηλή. Παίξαμε με μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη, οπότε το να τους κερδίσουμε, δείχνει ποιοι είμαστε».

Για τα σερί λεπτά στο παρκέ: «Δεν είναι εύκολο, για αυτό είμαι φτιαγμένος να παίζω και στις δύο πλευρές του παρκέ, να παίρνω σουτ, στην άμυνα δίνω το καλύτερο που μπορώ. Ξέρω ότι έχουμε κάποιους παίκτες που λείπουν και ότι η ομάδα θα με χρειαστεί λίγο περισσότερο. Ένιωθα ότι έπρεπε να κάνω step up. Όταν μπαίνει το πρώτο, ανεβαίνει η αυτοπεποίθηση ανεβαίνει για να γίνει ένα καλό παιχνίδι».

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο με τον Νίκο Λεπενιώτη

Μπατίστ: Για μένα είναι ο Διαμαντίδης ο GOAT της Euroleague

Θ13 σε κυβέρνηση: Στήσατε παράγκα με Λιόλιους, Τσαρούχες

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Ο Μπαρτζώκας χαίρει μιας ιδιότυπους ασυλίας (vid)