Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Σε απολογία ο Παναθηναϊκός για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

Σε απολογία ο Παναθηναϊκός για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ κάλεσε σε απολογία τους Πράσινους για τον πρώτο προημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ.

Ενώπιον του πειθαρχικού οργάνου της Ομοσπονδίας θα βρεθούν οι Πράσινοι την Πέμπτη (23/1, 16:00).

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός κλήθηκε σε απολογία για τον πρώτο προημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό, αναφορικά με τη συμπεριφορά των φιλάθλων του.

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Σχετικά άρθρα

Συμφωνία για νέο δανεισμό του Τσάβες

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Έφτασε στην Ελλάδα ο Νίστρουπ

Φιλικό με τη Γκρασχόπερς στη Λεωφόρο

“Κλειδώνει” Τσάπρα άμεσα – Στο Κορωπί από την πρώτη μέρα