Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Σε απολογία ο Παναθηναϊκός για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

Σε απολογία ο Παναθηναϊκός για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ κάλεσε σε απολογία τους Πράσινους για τον πρώτο προημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ.

Ενώπιον του πειθαρχικού οργάνου της Ομοσπονδίας θα βρεθούν οι Πράσινοι την Πέμπτη (23/1, 16:00).

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός κλήθηκε σε απολογία για τον πρώτο προημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό, αναφορικά με τη συμπεριφορά των φιλάθλων του.

Δείτε περισσότερα

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Νίστρουπ: Κοιμώμενος γίγαντας ο Παναθηναϊκός

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Bazzar της ΚΑΕ στο ΟΑΚΑ (pic)

Σχετικά άρθρα

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Πρώτη προπόνηση για Τσάπρα και Πένια

Πρόταση του Παναθηναϊκού στον Ράστοντερ

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν