Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Εισήχθη στο νοσοκομείο κι Αντώνης Αντωνιάδης με συμπτώματα πνευμονίας

Εισήχθη στο νοσοκομείο κι Αντώνης Αντωνιάδης με συμπτώματα πνευμονίας

Λίγες ώρες μετά το πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας του Μίμη Δομάζου, ο οποίος διακομίσθηκε στον «Ερυθρό Σταυρό» το πρωί της Τετάρτης (22/1) έπειτα από ανακοπή καρδιάς και παραμένει διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση, εισήχθη στο νοσοκομείο κι ο «Διόσκουρος» του στις ημέρες της δόξας τους στον Παναθηναϊκό και στη εθνική Ελλάδας, Αντώνης Αντωνιάδης με συμπτώματα πνευμονίας.

Ο «ψηλός» του ελληνικού ποδοσφαίρου -όπως αποκάλυψε η ΕΡΑ ΣΠΟΡ- εισήχθη στο ΓΝΑ, παρακολουθείται απ’ τους γιατρούς, είναι σε καλή κατάσταση και η κατάσταση της υγείας του δεν φαίνεται να διατρέχει κίνδυνο.

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Το μαρτύριο… τελείωσε!

Έγινε… ΟΑΚΑ το Caravel από την πράσινη λάβα (vids)

Τεχνικός διευθυντής ο Κοτσόλης, σε ρόλο συμβούλου ο Κορόνα

«Φουλάρει» για να κάνει δικό του τον Τσάπρα

Βλέπει τον Ολλανδό Φαν Ντρόγκελεν

Ώρα στέψης στο ΣΕΦ

Τελείωσε και ο Ερνάντεθ (pic)