Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Επέστρεψαν στις νίκες τα φίνα κορίτσια

Επέστρεψαν στις νίκες τα φίνα κορίτσια

Ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 3-2 σετ επί του Άρη στη Θεσσαλονίκη και βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας με 31 βαθμούς.

Οι «πράσινες» αγωνίστηκαν με μαύρο πένθος έπειτα από την απώλεια του σπουδαίου άσου του «τριφυλλιού» Μίμη Δομάζου.

Ο Παναθηναϊκός κατάφερε το εις βάρος του 0-2 να το κάνει 3-2 και να επιστρέψει στις νίκες για την 15η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Volley League γυναικών.

Τα «φίνα κορίτσια» δε μπήκαν καλά στο παιχνίδι με αποτέλεσμα να χάσουν το πρώτο σετ με 25-19. Ανάλογη ήταν η εικόνα και στο δεύτερο με τον Παναθηναϊκό να κυνηγάει στο σκορ και παρόλο που πλησίασε σε 20-19, ο Άρης έκανε το 2-0 στα σετ με 25-19.

Η ομάδα του κόουτς Χαριτωνίδη μπήκε πιο δυναμικά στο τρίτο σετ και βρήκε λύσεις για να προηγηθεί με 12-18. Οι γηπεδούχες δε μπόρεσαν να καλύψουν τη διαφορά και το «τριφύλλι» μείωσε σε 2-1 σετ με 19-25.

Ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ήταν το τέταρτο σετ με τις δυο ομάδες να πηγαίνουν μαζί στο μεγαλύτερο διάστημα. Ο ΠΑΟ πήρε προβάδισμα +2 (21-23) σε κρίσιμο σημείο, ισοφάρισε σε 2-2 σετ (22-25) και έστειλε το ματς στο τάι μπρέικ.

Στο πέμπτο σετ οι «πράσινες» ήλεγξαν το ρυθμό και ξεκίνησαν να χτίζουν διαφορά από νωρίς (6-11). Οι γηπεδούχες μείωσαν σε 9-11, όμως με τη Μπιάρντα να πετυχαίνει σημαντικούς πόντους στο τέλος, ο Παναθηναϊκός έφτασε στο 11-15 και στη νίκη με 2-3 σετ.

Δείτε περισσότερα

Οριστικά “πράσινος” ο Ντε Φράι!

“Οριστικοποιείται η συμφωνία με Μπαντιό – Στα 5 εκατ. ευρώ η συμφωνία”

Υψηλές εντάσεις και επιθετική τακτική

Επαγγελματικό συμβόλαιο στον Καλμπουρτζή

Σχετικά άρθρα

«Πράσινη» η Ελίν Τίμερμαν

Kαι τη νέα σεζόν ο Γιάντσουκ

«Τριφυλλοφόρος» και φέτος ο Μανδηλάρης

«Πράσινος» και τη νέα σεζόν ο Παπαλεξίου

Kαι τη νέα σεζόν ο X. Ανδρεόπουλος

Με το τριφύλλι στο στήθος και τη νέα σεζόν η Ράπτη

Στο Τριφύλλι και φέτος η Γουάιτ