Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Εκτός αποστολής για το ντέρμπι «αιωνίων» ο Τσέριν λόγω ίωσης

Εκτός αποστολής για το ντέρμπι «αιωνίων» ο Τσέριν λόγω ίωσης

Με μία σημαντική απουσία θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός στο μεγάλο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης» για την 20ή αγωνιστική της Super League, καθώς έμεινε εκτός αποστολής ο Άνταμ Τσέριν λόγω ίωσης.

Με οδηγία του γιατρού της ομάδας, ο διεθνής Σλοβένος μέσος αποχώρησε απ’ το ξενοδοχείο που είχε καταλύσει η υπόλοιπη αποστολή του Παναθηναϊκού κι επέστρεψε σπίτι του. Εκτός της τελικής 20άδας των «πράσινων» έμειναν ακόμα ο τρίτος γκολκίπερ Κλίντμαν Λίλο και οι Φίλιπ Μαξ και Γιώργος Νίκας.

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Θέλει έξτρα πλάγιο χαφ ο Νίστρουπ

Νέες επαφές με Βλαχοδήμο

Φυλακούρης: Έκοψα ένα κομμάτι από το χορτάρι της Λεωφόρου και το έβαλα σε γλάστρα στο σπίτι μου

Αντωνιάδης: Η Λεωφόρος είναι η Ακρόπολη του ελληνικού αθλητισμού

Γιωρ.Βαρδινογιάννης: Ουδέποτε κατήργησα τη Θύρα 13, απεναντίας την ανέβασα

Αλαφούζος: Τον επόμενο Αύγουστο θα μπούμε στο νέο γήπεδο