Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Πάλμερ-Μπράουν: Κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς

Πάλμερ-Μπράουν: Κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς

Ο Έρικ Πάλμερ-Μπράουν αναφέρθηκε στην ισοπαλία του Παναθηναϊκού στο “Γ.Καραϊσκάκης” με τον Ολυμπιακό και επεσήμανε πως οι παίκτες ήθελαν να πάρουν κάτι καλύτερο από τον έναν βαθμό, τονίζοντας πως πρέπει να έχουν πίστη στην ομάδα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Όταν υπάρχει στον αγωνιστικό χώρο ένας παίκτης του αντιπάλου που αποβάλλεται κοιτάς να κάνεις κάτι περισσότερο, θέλαμε οπωσδήποτε να πάρουμε κάτι περισσότερο, κοιτάμε τον επόμενο αγώνα.

Θεωρώ ότι δεν υπήρξαν πολλές ευκαιρίες, η αλήθεια είναι ότι έτσι συμβαίνει στο ποδόσφαιρο, οι αντίπαλοι δώσανε και εκείνοι την μάχη τους. Τόσο ο Ολυμπιακός όσο και εμείς έχουμε αγώνες μπροστά μας. Δεν κοιτάω τους τέσσερις βαθμούς της διαφοράς.

Πρέπει να έχει πίστη στην ομάδα, εμείς έχουμε πίστη σαν Παναθηναϊκός και προχωράμε. Είναι κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς, αλλά όπως είπα και πριν κοιτάμε τον επόμενο αγώνα».

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Το μαρτύριο… τελείωσε!

Έγινε… ΟΑΚΑ το Caravel από την πράσινη λάβα (vids)

Τεχνικός διευθυντής ο Κοτσόλης, σε ρόλο συμβούλου ο Κορόνα

«Φουλάρει» για να κάνει δικό του τον Τσάπρα

Βλέπει τον Ολλανδό Φαν Ντρόγκελεν

Ώρα στέψης στο ΣΕΦ

Τελείωσε και ο Ερνάντεθ (pic)