Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Πάλμερ-Μπράουν: Κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς

Πάλμερ-Μπράουν: Κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς

Ο Έρικ Πάλμερ-Μπράουν αναφέρθηκε στην ισοπαλία του Παναθηναϊκού στο “Γ.Καραϊσκάκης” με τον Ολυμπιακό και επεσήμανε πως οι παίκτες ήθελαν να πάρουν κάτι καλύτερο από τον έναν βαθμό, τονίζοντας πως πρέπει να έχουν πίστη στην ομάδα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Όταν υπάρχει στον αγωνιστικό χώρο ένας παίκτης του αντιπάλου που αποβάλλεται κοιτάς να κάνεις κάτι περισσότερο, θέλαμε οπωσδήποτε να πάρουμε κάτι περισσότερο, κοιτάμε τον επόμενο αγώνα.

Θεωρώ ότι δεν υπήρξαν πολλές ευκαιρίες, η αλήθεια είναι ότι έτσι συμβαίνει στο ποδόσφαιρο, οι αντίπαλοι δώσανε και εκείνοι την μάχη τους. Τόσο ο Ολυμπιακός όσο και εμείς έχουμε αγώνες μπροστά μας. Δεν κοιτάω τους τέσσερις βαθμούς της διαφοράς.

Πρέπει να έχει πίστη στην ομάδα, εμείς έχουμε πίστη σαν Παναθηναϊκός και προχωράμε. Είναι κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς, αλλά όπως είπα και πριν κοιτάμε τον επόμενο αγώνα».

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Επίσημα “πράσινος” ο Πένια

Σχετικά άρθρα

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Επίσημα “πράσινος” ο Πένια

Απομακρύνεται του Φαν Ντρόγκελε

Κυκλοφορία της μπάλας και παιχνίδι με ένταση στο γκολ

«Κλειδωμένο» το deal με Ντε Φράι παρά τις προτάσεις που είχε ο Ολλανδός