Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Στο Α’ Νεκροταφείο ο «Στρατηγός», παίζει στα μεγάφωνα ο ύμνος του Τριφυλλιού

Στο Α’ Νεκροταφείο ο «Στρατηγός», παίζει στα μεγάφωνα ο ύμνος του Τριφυλλιού

Μετά το λαϊκό προσκύνημα στην Μητρόπολη και τους επικήδειους από την κόρη του, Πόπη, τον Γιάννη Αλαφούζο, τον Βασίλη Κωνσταντίνου, τον Φώτη Ιωαννίδη και αρκετούς ακόμα αγαπημένους του Μίμη Δομάζου, η πομπή ξεκίνησε με προορισμό στην τελευταία του κατοικία.

Στις 16:45 ο «Στρατηγός» έφτασε στο Α’ Νεκροταφείο, με τον ύμνο του Παναθηναϊκού να παίζει διαρκώς από τα μεγάφωνα και πολύ μεγάλο πλήθος να είναι εκεί συγκεντρωμένο και να περιμένει για το τελευταίο «αντίο» στον κορυφαίο Έλληνα ποδοσφαιριστή.

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Τεχνικός διευθυντής ο Κοτσόλης, σε ρόλο συμβούλου ο Κορόνα

«Φουλάρει» για να κάνει δικό του τον Τσάπρα

Βλέπει τον Ολλανδό Φαν Ντρόγκελεν

Τελείωσε και ο Ερνάντεθ (pic)

Παρελθόν και ο Ρενάτο Σάντσες (pic)

Παρελθόν και ο Λαφόν (pic)

Παρελθόν ο Κώτσιρας