Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Νίλσεν: Παλεύουμε όλη τη σεζόν για αυτό!

Νίλσεν: Παλεύουμε όλη τη σεζόν για αυτό!

O Ράσμους Νίλσεν αναφέρθηκε στο δεύτερο σερί πρωτάθλημα, μετά τη νίκη με 3-1 σετ τον ΠΑΟΚ, κατακτώντας το 5ο νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Είναι ένα απίστευτο συναίσθημα, παλεύουμε όλη τη σεζόν για αυτό και αυτοί είναι οι αγώνες που μας αρέσουν να παίζουμε, για αυτό ζούμε. Ένιωθα πίεση, είναι ένας τελικός, πάντα νιώθουμε πίεση. Θα μπορούσε το δεύτερο σετ που χάσαμε να έχει αλλάξει το ματς, αλλά ήμασταν πολύ καλοί στην αντίδραση μας στο τρίτο σετ.

Τώρα είναι η ώρα να χαλαρώσουμε, να περάσουμε λίγο χρόνο με την οικογένεια μας, θα είναι ωραίο να ηρεμήσουμε. Έχω φανταστικούς συμπαίκτες, είμαστε επαγγελματίες, είμαστε περήφανοι για αυτό, παλεύουμε σε κάθε προπόνηση. Ο προπονητής μας κάνει φανταστική δουλειά, δεν μπορώ να πω οτιδήποτε αρνητικό».

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Με το τριφύλλι στο στήθος και τη νέα σεζόν η Ράπτη

Στο Τριφύλλι και φέτος η Γουάιτ

Συνεχίζει στους νταμπλούχους ο Γκάσμαν

Στη Γλυφάδα οι Νταμπλούχοι και ετοιμάζονται για το Champions League

«Πράσινη» και φέτος η Λαμπκόφσκα

Συνεχίζει στον Παναθηναϊκό ο Σπίριτο

Συνεχίζει και η Κωνσταντινίδου