O Παναθηναϊκός ηττήθηκε στο Game 5 του ΣΕΦ από τον Ολυμπιακό και η Θύρα 13 μετά το τέλος του τελικού προχώρησε σε μια αιχμηρή ανάρτηση, μέσα από την οποία εξέφρασε την οργή της για όσα έλαβαν χώρα στους τελικούς.
Η επίσημη σελίδα των οργανωμένων φίλων του Παναθηναϊκού χαρακτήρισε τους «πράσινους» πρωταθλητές στο γήπεδο, ενώ το δεύτερο σκέλος συνοδεύεται με μια φωτογραφία του Βαγγέλη Λιόλιου και της Νέας Δημοκρατίας, γράφοντας «Πρωταθλητές στην διαφθορά».
