Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Μπροστά στο άγαλμα του Π. Γιαννακόπουλου φωτογραφήθηκαν Ομπράντοβιτς και Δ.Γιαννακόπουλος

Μπροστά στο άγαλμα του Π. Γιαννακόπουλου φωτογραφήθηκαν Ομπράντοβιτς και Δ.Γιαννακόπουλος

Μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου οι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Ζέλικο Ομπράντοβιτς ανέβηκαν στην είσοδο των VIP προκειμένου να βγάλουν μια αναμνηστική φωτογραφία μπροστά στο άγαλμα του αείμνηστου Παύλου Γιαννακόπουλου.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Panathinaikos BC (@paobcgr)

Δείτε περισσότερα

Συνθήματα και «ευχαριστούμε» στον Γιαννακόπουλο για τον Ομπράντοβιτς (vid)

Μπροστά στο άγαλμα του Π. Γιαννακόπουλου φωτογραφήθηκαν Ομπράντοβιτς και Δ.Γιαννακόπουλος

Ομπράντοβιτς: Αν έχεις κίνητρο και μεγάλο στόχο, μπορείς να κάνεις τα πάντα

Γιαννακόπουλος: Σήμερα ο Ζέλικο επιστρέφει εκεί όπου ανήκει. Στην οικογένειά του!

Σχετικά άρθρα

Euroleague για Ομπράντοβιτς: Εκεί όπου έχτισε μία δυναστεία και σήκωσε αμέτρητα τρόπαια (pic)

Βγήκε από το νοσοκομείο ο Μαραγκός – Το ευχαριστώ της συζύγου του στον Αλαφούζο

Θύρα 13 για Αταμάν: «Ένας δρόμος που θα σε θυμίζει για όλα αυτά που περάσαμε στο ταξίδι μας» (pic)

«Πράσινος» και τη νέα σεζόν ο Κασαμπαλής

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Η εντυπωσιακή mini movie για το αήττητο Πρωτάθλημα της Κ17 (vid)

Απολυμάνθηκε το ΟΑΚΑ ενόψει ΠΑΟΚ (pic)