Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Νίκο Παπανικολάου για την ομάδα πόλο ανδρών του συλλόγου.
Ο διεθνής φουνταριστός και αρχηγός του Tριφυλλιού θα συνεχίσει να φοράει το πράσινο σκουφάκι αφού υπέγραψε νέο συμβόλαιο με ισχύ μέχρι το 2027.
Σε δήλωσή του στο www.pao1908.com ο Νίκος Παπανικολάου σημείωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παραμείνω στον Παναθηναϊκό. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού για τη στήριξη τους. Δεσμεύομαι ότι με σκληρή δουλειά θα προσπαθήσω να συνεισφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην επίτευξη των στόχων μας, που πλέον δεν είναι άλλοι από την κορυφή»