Η άνοδος του brand «Παναθηναϊκός» στο μπάσκετ τα τελευταία χρόνια αποτελεί πλέον κοινό τόπο. Ένα ενδεχόμενο που πιθανόν να υλοποιηθεί τον προσεχή Σεπτέμβρη στο ΟΑΚΑ έρχεται να επιβεβαιώσει απόλυτα αυτή την εικόνα.
Όχι στο κλειστό του ΟΑΚΑ, αλλά στο ανοιχτό ποδοσφαιρικό γήπεδο.
Σύμφωνα με αποκάλυψη της “Magic Euroleague”, η ΚΑΕ εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να διεξαχθεί ο τελικός του φετινού τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο μεγάλο γήπεδο του Ολυμπ0ιακού συγκροτήματος. Στόχος είναι να συγκεντρωθεί ένα εντυπωσιακό κοινό 70.000 με75.000 θεατών, στέλνοντας μια δυνατή εικόνα σε όλη την Ευρώπη.
Το πλάνο προκαλεί πρόγραμμα: Οι δύο ημιτελικοί θα γίνουν κανονικά στις 19/9 στο κλειστό, ενώ ο μεγάλος τελικός μία μέρα μετά, στις 20/9, μεταφέρεται στο ανοιχτό. Η υλοποίηση αυτού του φιλόδοξου σχεδίου εξυπηρετείται από ένα κρίσιμο γεγονός.
Στις 26/9 έχει προγραμματιστεί συναυλία της Άννας Βίσσης στο ΟΑΚΑ, ενώ από τις 27/9 η ΠΑΕ Παναθηναϊκός θα ξεκινήσει τις εργασίες συντήρησης του χλοοτάπητα. Επομένως, η όποια φθορά του χλοοτάπητα από την τοποθέτηση του παρκέ δεν αποτελεί πρακτικό πρόβλημα, ειδικά αφού η διακοπή των πρωταθλημάτων για τις εθνικές ομάδες δίνει τον απαραίτητο χρόνο αποκατάστασης.
Παράλληλα, για να μείνει ελεύθερο το ΟΑΚΑ το Σαββατοκύριακο 19-20/9, η ΠΑΕ θα ζητήσει μέσω κλειδάριθμου να δώσει εκτός έδρας αγώνα για τη Superleague.
Παρότι το θέμα δεν έχει τελεσιδικήσει, είναι εμφανές ότι υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες για να υλοποιηθεί αυτό το τολμηρό σενάριο.