Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί δεν έχουμε χάσει κανένα παιχνίδι στο πρωτάθλημα

Αταμάν: Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί δεν έχουμε χάσει κανένα παιχνίδι στο πρωτάθλημα

Ο Εργκίν Αταμάν έμεινε ευχαριστημένος με τους παίκτες του γιατί δεν έχουν χάσει κανένα παιχνίδι στο ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ πρόσθεσε πως ελπίζουν να έχουν τον Ναν την διαβολοβδομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος, γιατί δεν έχουμε χάσει κανένα παιχνίδι στο πρωτάθλημα. Κάθε παιχνίδι μετά την EuroLeague είναι δύσκολο. Σήμερα προσπαθήσαμε να περιορίσουμε τα λεπτά των βασικών μας παικτών ενόψει της διαβολοβδομάδας. Πήραμε μια καθαρή νίκη εκτός έδρας με 17 πόντους, οπότε είμαι ευχαριστημένος.

Ο Ναν είχε ένα πρόβλημα στον αστράγαλο. Ο γιατρός μου είπε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό. Θα το δούμε αύριο και ελπίζω να έτοιμος στη διαβολοβδομάδα, γιατί είναι πολύ σημαντικός παίκτης για μας»

Δείτε περισσότερα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Νίστρουπ: Κοιμώμενος γίγαντας ο Παναθηναϊκός

Σχετικά άρθρα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Bazzar της ΚΑΕ στο ΟΑΚΑ (pic)

Διαμαντίδης: Χαρούμενοι και συγκινημένοι με την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Αντίο» και στον Σορτς (pic)

Πρόστιμο της ΔΕΑΒ σε Λεσόρ και ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό ο Φαρίντ (pic)