Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Ναν: Ήταν μία νίκη-δήλωση

Ναν: Ήταν μία νίκη-δήλωση

Ο Κέντρικ Ναν μετά την αδιανόητη εμφάνιση που έκανε κόντρα στην Αρμάνι τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός βρίσκεται στον σωστό δρόμο και πως αυτή ήταν μία νίκη-δήλωση.

Ακόμη, υπογράμμισε πως όταν ξεκουράζεται επιστρέφει επιθετικά.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA:

«Νιώθω υπέροχα, το χρειαζόμασταν, χρειαζόμασταν αυτή την ενέργεια. Είμαστε στον σωστό δρόμο στην “διαβολοβδομάδα”. Κρατάμε τη νίκη και έχουμε ματς και την Πέμπτη.

Όταν ξεκουράζομαι λίγο επιστρέφω επιθετικά, νιώθω καλά.

Ήταν νίκη-δήλωση. Ξεκινήσαμε σπουδαία στην άμυνα και αυτό έδωσε ώθηση στην επίθεση».

Δείτε περισσότερα

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Σχετικά άρθρα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Bazzar της ΚΑΕ στο ΟΑΚΑ (pic)

Διαμαντίδης: Χαρούμενοι και συγκινημένοι με την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Αντίο» και στον Σορτς (pic)

Πρόστιμο της ΔΕΑΒ σε Λεσόρ και ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό ο Φαρίντ (pic)