Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Γκραντ: Κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου, νιώθω καλά που παίξαμε όμορφα

Γκραντ: Κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου, νιώθω καλά που παίξαμε όμορφα

Ο Τζέριαν Γκραντ στάθηκε στην όμορφη αγωνιστική εικόνα των πρωταθλητών και στην εμφάνιση του Κέντρικ Ναν.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε στην κάμερα της NOVA:

«Νιώθω υπέροχα, χρειαζόμασταν τη νίκη. Θέλαμε να παίξουμε καλύτερα και το κάναμε.

Κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου, νιώθω καλά που παίξαμε όμορφα.

Δίνουμε την μπάλα στον Ναν, πάμε στη γωνία και τον αφήνουμε να κάνει το παιχνίδι του».

Δείτε περισσότερα

Μπαντιό τριετίας!

Οριστικά “πράσινος” ο Ντε Φράι!

“Οριστικοποιείται η συμφωνία με Μπαντιό – Στα 5 εκατ. ευρώ η συμφωνία”

Υψηλές εντάσεις και επιθετική τακτική

Σχετικά άρθρα

Μπαντιό τριετίας!

“Οριστικοποιείται η συμφωνία με Μπαντιό – Στα 5 εκατ. ευρώ η συμφωνία”

Κοντός: Αν θέλει Μπαντιό ο Ομπράντοβιτς, θα κάνουμε τα πάντα

Φαλ: «Μεγάλο ρόλο ο Ομπράντοβιτς, στόχος μου η Euroleague» (vid)

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Bazzar της ΚΑΕ στο ΟΑΚΑ (pic)