Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Γερεμέγεφ: Η καλύτερη φετινή μας εμφάνιση

Γερεμέγεφ: Η καλύτερη φετινή μας εμφάνιση

Ο Αλεξάντερ Γερεμέγεφ άνοιξε τον δρόμο για το ευρύ 4-0 του Παναθηναϊκού κόντρα στην Ντιναμό Μινσκ, με τον στράικερ του Τριφυλλιού μετά το τέλος του αγώνα να σημειώνει ότι οι «πράσινοι» έκαναν την καλύτερη φετινή τους εμφάνιση.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Ήταν μια καλή νίκη, ίσως ήταν η καλύτερη εμφάνισή μας φέτος και είμαι χαρούμενος και για το γκολ μου και για τη νίκη. Νομίζω θα μπορούσαμε να βάλουμε κι άλλα γκολ. Έχουμε κάποια καλά αποτελέσματα. Μπορούν να συνεχίσουν να έρχονται καλά αποτελέσματα και όλοι συμβάλλουν σε αυτό. Πρέπει να συνεχίσουμε να “χτίζουμε” και να κερδίσουμε και το επόμενο ματς.

Σε πολλά παιχνίδια από τα τελευταία δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες και δεν σκοράραμε τόσα γκολ. Όσο περισσότερες ευκαιρίες μπορούμε να δημιουργήσουμε τόσο περισσότερο μπορούμε να σκοράρουμε. Θα δούμε τον αντίπαλό μας, αλλά έχουμε ένα ακόμα παιχνίδι την Κυριακή το οποίο είναι πολύ σημαντικό για μας».

Δείτε περισσότερα

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Επίσημα “πράσινος” ο Πένια

Απομακρύνεται του Φαν Ντρόγκελε

«Αντίο» και στον Σορτς (pic)

Σχετικά άρθρα

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Επίσημα “πράσινος” ο Πένια

Απομακρύνεται του Φαν Ντρόγκελε

Κυκλοφορία της μπάλας και παιχνίδι με ένταση στο γκολ

«Κλειδωμένο» το deal με Ντε Φράι παρά τις προτάσεις που είχε ο Ολλανδός

Φιλικά – πρόβα τζενεράλε για τον Παναθηναϊκό, με το βλέμμα στα προκριματικά του Conference League