Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Βιτόρια: Η επιμονή μας επιβραβεύτηκε

Βιτόρια: Η επιμονή μας επιβραβεύτηκε

Ο Ρουί Βιτόρια, μετά τη νίκη επί της Καλλιθέας με 1-0. στάθηκε στην επιμονή και υπομονή των ποδοσφαιριστών του.

Αναλυτικά όσα ανέφερε στην κάμερα της Cosmote TV:

«Eίχαμε επιμονή και υπομονή απέναντι σε μία ομάδα που έχει κάνει ζημιά στους μεγάλους που προσπαθεί και πετυχαίνει γκολ στο τέλος και δε τα παρατάει ποτέ. Στο πρώτο μέρος παίξαμε πολύ καλά θα μπορούσαμε να βάλουμε περισσότερα γκολ.

Στην επανάληψη ξέραμε πως με παίκτη λιγότερο θα κλείσουν τους χώρους, εμείς προσπαθήσαμε με διάφορους τρόπους να σκοράρουμε και η επιμονή μας επιβραβεύτηκε».

Δείτε περισσότερα

Διαμαντίδης: Χαρούμενοι και συγκινημένοι με την επιστροφή Ομπράντοβιτς

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Σχετικά άρθρα

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Επίσημα “πράσινος” ο Πένια

Απομακρύνεται του Φαν Ντρόγκελε

Κυκλοφορία της μπάλας και παιχνίδι με ένταση στο γκολ

«Κλειδωμένο» το deal με Ντε Φράι παρά τις προτάσεις που είχε ο Ολλανδός