Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Εισήχθη στο νοσοκομείο κι Αντώνης Αντωνιάδης με συμπτώματα πνευμονίας

Εισήχθη στο νοσοκομείο κι Αντώνης Αντωνιάδης με συμπτώματα πνευμονίας

Λίγες ώρες μετά το πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας του Μίμη Δομάζου, ο οποίος διακομίσθηκε στον «Ερυθρό Σταυρό» το πρωί της Τετάρτης (22/1) έπειτα από ανακοπή καρδιάς και παραμένει διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση, εισήχθη στο νοσοκομείο κι ο «Διόσκουρος» του στις ημέρες της δόξας τους στον Παναθηναϊκό και στη εθνική Ελλάδας, Αντώνης Αντωνιάδης με συμπτώματα πνευμονίας.

Ο «ψηλός» του ελληνικού ποδοσφαίρου -όπως αποκάλυψε η ΕΡΑ ΣΠΟΡ- εισήχθη στο ΓΝΑ, παρακολουθείται απ’ τους γιατρούς, είναι σε καλή κατάσταση και η κατάσταση της υγείας του δεν φαίνεται να διατρέχει κίνδυνο.

Δείτε περισσότερα

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Σχετικά άρθρα

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Πρώτη προπόνηση για Τσάπρα και Πένια

Πρόταση του Παναθηναϊκού στον Ράστοντερ