Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Μέρος του προγράμματος και αποθεραπεία όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στην Τούμπα

Μέρος του προγράμματος και αποθεραπεία όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στην Τούμπα

Με πρωινή προπόνηση την Τρίτη στο «Γ. Καλαφάτης» ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για την κυριακάτικη εκτός έδρας αναμέτρηση με την ΑΕΚ.

Όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ ακολούθησαν μέρος του προγράμματος και στη συνέχεια έκαναν αποθεραπεία.

Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.

Θεραπεία ακολούθησαν οι Νίκας, Φικάι, Σένκεφελντ.

Δείτε περισσότερα

Διαμαντίδης: Χαρούμενοι και συγκινημένοι με την επιστροφή Ομπράντοβιτς

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Σχετικά άρθρα

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Επίσημα “πράσινος” ο Πένια

Απομακρύνεται του Φαν Ντρόγκελε

Κυκλοφορία της μπάλας και παιχνίδι με ένταση στο γκολ

«Κλειδωμένο» το deal με Ντε Φράι παρά τις προτάσεις που είχε ο Ολλανδός