Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Το «αντίο» του Βιτόρια: «Φεύγω με την συνείδησή μου καθαρή» (pic)

Το «αντίο» του Βιτόρια: «Φεύγω με την συνείδησή μου καθαρή» (pic)

Ο Ρουί Βιτόρια αποχαιρέτησε τον Παναθηναϊκό, τους παίκτες και τους φιλάθλους του, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως φεύγει από τον σύλλογο με την συνείδησή του καθαρή.

Ο Πορτογάλος τεχνικός έστειλε το δικό του μήνυμα στα social media, μία ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με το Τριφύλλι.

Με αυτό ευχαρίστησε τους ποδοσφαιριστές και τους συνεργάτες του, αλλά και τους φιλάθλους του συλλόγου, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο οι δύο πλευρές να συνεργαστούν ξανά στο μέλλον.

Αναλυτικά τα όσα έγραψε:

«Ο χρόνος μου στον Παναθηναϊκό έφτασε στο τέλος του. Φεύγω με τη συνείδησή μου καθαρή, γνωρίζοντας ότι έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό για αυτό το σπουδαίο κλαμπ σε κάθε στιγμή, ειδικά στις πιο δύσκολες.

Είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη όλων των παικτών και όλων όσοι, πολλοί από αυτούς με διακριτικό τρόπο, εργάστηκαν μαζί μου καθημερινά ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας.

Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ αυτούς τους φανταστικούς φιλάθλους για την αγάπη που μου έδειχναν πάντα και για τη συνεχή στήριξη που προσέφεραν στον Παναθηναϊκό. Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ και σε αυτήν την υπέροχη χώρα για τον τρόπο που με υποδέχτηκε!

Σε όλους εσάς, ένα ειλικρινές ευχαριστώ! Μια μέρα, οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν».

Δείτε περισσότερα

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Επίσημα “πράσινος” ο Πένια

Απομακρύνεται του Φαν Ντρόγκελε

«Αντίο» και στον Σορτς (pic)

Σχετικά άρθρα

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας

«Πρώτη» για Πένια – Τσάπρα στο Άπελντοορν

Επίσημα “πράσινος” ο Πένια

Απομακρύνεται του Φαν Ντρόγκελε

Κυκλοφορία της μπάλας και παιχνίδι με ένταση στο γκολ

«Κλειδωμένο» το deal με Ντε Φράι παρά τις προτάσεις που είχε ο Ολλανδός

Φιλικά – πρόβα τζενεράλε για τον Παναθηναϊκό, με το βλέμμα στα προκριματικά του Conference League