Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Σαν διπλή νίκη με τη Μπαρτσελόνα

Αταμάν: Σαν διπλή νίκη με τη Μπαρτσελόνα

Αταμάν

Στη διπλή νίκη απέναντι στην Μπαρτσελόνα στάθηκε ο Εργκίν Αταμάν,  όπου σημείωσε πως πήρε τη διαφορά, απλώς ισοφαρίζοντας το +8, αλλά το goal average είναι υπέρ του.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Στο πρώτο ημίχρονο δεν παίξαμε καλά κάναμε λάθη, δώσαμε εύκολους πόντους, χάσαμε ριμπάουντ. Μιλήσαμε για αυτό στα αποδυτήρια. Στην τελευταία περίοδο επιτεθήκαμε εξαιρετικά με τον Σλούκα και τον Ναν όταν μπήκε στο ματς.

Στο ΟΑΚΑ έχουμε τη δυνατότητα να γυρίσουμε το παιχνίδι από το -16 κόντρα στην Μπαρτσελόνα που ήταν στη δεύτερη θέση μέχρι σήμερα, καθώς τώρα είμαστε εμείς.

Μπορεί να κερδίσαμε με οκτώ πόντους, όσους χάσαμε στην Ισπανία, αλλά στο goal average είμαστε στο +43 και είναι μεγάλο αβαντάζ ενόψει των τριών αγώνων που μένουν. Οπότε είναι σαν διπλή νίκη.

Παίξαμε μπροστά σε μια καταπληκτική ατμόσφαιρα και φτάσαμε σε μια μεγάλη νίκη. Τώρα έχουμε τρία παιχνίδια ακόμα και πάμε βήμα βήμα»

Δείτε περισσότερα

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Σχετικά άρθρα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Bazzar της ΚΑΕ στο ΟΑΚΑ (pic)

Διαμαντίδης: Χαρούμενοι και συγκινημένοι με την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Αντίο» και στον Σορτς (pic)

Πρόστιμο της ΔΕΑΒ σε Λεσόρ και ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό ο Φαρίντ (pic)