Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Kαι τη νέα σεζόν ο Γιάντσουκ

Kαι τη νέα σεζόν ο Γιάντσουκ

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Ντμίτρο Γιάντσουκ στο τμήμα βόλεϊ ανδρών.

Ο Ουκρανός ακραίος, εκ των βασικών συντελεστών στο «πράσινο» νταμπλ, θα συνεχίσει στον Παναθηναϊκό αφού υπέγραψε νέο συμβόλαιο με ισχύ μέχρι το 2027.

Σε δήλωσή του στο www.pao1908.com ο Ντμίτρο Γιάντσουκ σημείωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω το ταξίδι μου με τον Παναθηναϊκό. Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη. Είμαι περήφανος που παραμένω μέλος της πράσινης οικογένειας. Τα λέμε τη νέα σεζόν!».

Δείτε περισσότερα

Kαι τη νέα σεζόν ο Γιάντσουκ

Περνάνε ιατρικά και υπογράφουν Τσάπρας και Πένια

Οι πρώτοι 10.000 «κλειδώνουν» θέση στον Βοτανικό

Ο Ομπράντοβιτς φέρνει… εκτόξευση στο μπάτζετ

Σχετικά άρθρα

«Τριφυλλοφόρος» και φέτος ο Μανδηλάρης

«Πράσινος» και τη νέα σεζόν ο Παπαλεξίου

Kαι τη νέα σεζόν ο X. Ανδρεόπουλος

Με το τριφύλλι στο στήθος και τη νέα σεζόν η Ράπτη

Στο Τριφύλλι και φέτος η Γουάιτ

Συνεχίζει στους νταμπλούχους ο Γκάσμαν

Στη Γλυφάδα οι Νταμπλούχοι και ετοιμάζονται για το Champions League