Μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου οι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Ζέλικο Ομπράντοβιτς ανέβηκαν στην είσοδο των VIP προκειμένου να βγάλουν μια αναμνηστική φωτογραφία μπροστά στο άγαλμα του αείμνηστου Παύλου Γιαννακόπουλου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Panathinaikos BC (@paobcgr)