Η προετοιμασία του Παναθηναϊκού στην Ολλανδία ανεβάζει ρυθμούς και ο Τζέικομπ Νίστρουπ φρόντισε να δώσει από νωρίς το στίγμα του για όσα περιμένει από τους ποδοσφαιριστές του.
Η χθεσινή (23/6) προπόνηση της Τρίτης στο Άπελντοορν είχε για πρώτη φορά πολύ υψηλή ένταση, με αρκετά τρεξίματα, συνεχείς ασκήσεις με μπάλα και έντονη συμμετοχή του Δανού τεχνικού σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Ο Νίστρουπ δεν περιορίστηκε σε απλές οδηγίες. Παρενέβαινε διαρκώς, διόρθωνε, ζητούσε περισσότερη συγκέντρωση και μίλησε για φορές στους παίκτες του, δείχνοντας πως θέλει να χτίσει από την αρχή συγκεκριμένη νοοτροπία.
Στην πρώτη του τοποθέτηση αναγνώρισε τη δυσκολία της προετοιμασίας και την κούραση που υπάρχει σε αυτό το στάδιο, όμως έδειξε βέβαιος πως η ομάδα θα βρίσκεται σε πολύ καλύτερο επίπεδο μέσα στις επόμενες πέντε με έξι εβδομάδες.
Η δεύτερη παρέμβασή του ήρθε σε πιο αυστηρό τόνο, μετά από άσκηση με τελειώματα στην οποία οι παίκτες δυσκολεύτηκαν να βρουν δίχτυα. Ο Νίστρουπ ζήτησε περισσότερα γκολ, μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και διαφορετική νοοτροπία στις φάσεις μπροστά από την εστία.
Μετά το τέλος της προπόνησης, ο προπονητής του Παναθηναϊκού κάλεσε τους ποδοσφαιριστές κοντά του, τους έβαλε να καθίσουν στο γρασίδι και τους μίλησε αναλυτικά για τα στοιχεία που θέλει να βλέπει από εδώ και πέρα.
Αφορμή στάθηκαν στιγμές μέσα στο πρόγραμμα όπου ορισμένοι παίκτες σταμάτησαν μετά από μαρκαρίσματα ή δεν αντέδρασαν άμεσα όταν έχασαν την μπάλα. Ο Νίστρουπ έκανε σαφές πως δεν θέλει καμία φάση να μένει στη μέση και ζήτησε από όλους συμπεριφορά μαχητή.
Ο Τζέικομπ Νίστρουπ είπε στους παίκτες του:
«Δεν θέλω να σας βλέπω ούτε μία στιγμή να σπαταλάτε άσκοπα μέσα στο παιχνίδι τον χρόνο και τις κινήσεις σας. Να πιάνετε το πόδι σας, το κεφάλι σας ή ακόμη χειρότερα να συζητάτε με τους συμπαίκτες σας. Δεν θέλω ποτέ να βλέπω την ομάδα μου να παίζει με 10 εναντίον 11. Ούτε δευτερόλεπτο. Είτε παίζουμε στην Ευρώπη, είτε στην Ελλάδα, είτε στην προπόνηση.
Πονάτε και σταματάτε; Δεν σας αρέσει κάτι και σταματάτε; Όχι στην ομάδα μου. Θέλετε να φτάσετε στην κορυφή; Σας ρωτάω. Θέλετε να φτάσετε στην κορυφή; Θα πρέπει να πονέσετε για να τα καταφέρετε. Θα πρέπει να αποδεχτείτε τον πόνο. Θέλω μαχητές στην ομάδα μου.
Κάποιες φορές θα δεχτείτε μια αγκωνιά και θα πρέπει να συνεχίσετε με πρησμένο μάτι, να δεχτείτε μια κλωτσιά και να ματώσει το πόδι σας.
Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή. Θέλω να έχω παίκτες μαχητές σε κάθε στιγμή του παιχνιδιού».