Νέο βίντεο από το εργοτάξιο του γηπέδου στον Βοτανικό ανάρτησε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, δίνοντας μια ακόμη ματιά στην πορεία του έργου που αλλάζει την εικόνα της «πράσινης» ποδοσφαιρικής έδρας.
Με τίτλο «Inside the built: Step by Step Towards», το βίντεο αποτυπώνει ρυθμούς εργασίας που δεν δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης, με στόχο η ομάδα να εγκατασταθεί στο νέο της γήπεδο τον Μάιο του 2027.
Το χρονοδιάγραμμα ενισχύεται και από μια εξέλιξη που ήρθε τις προηγούμενες ημέρες. O Παναθηναϊκός απέκτησε την οικοδομική άδεια για τις εγκαταστάσεις του Ερασιτέχνη, κλείνοντας έτσι το τελευταίο εκκρεμές κομμάτι που υπήρχε σε αυτό το ζήτημα.