Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Χουάνκαρ: Έτσι ήθελα να αποχαιρετήσω τον σύλλογο, αυτό το Κύπελλο πηγαίνει στον κόσμο μας

Χουάνκαρ: Έτσι ήθελα να αποχαιρετήσω τον σύλλογο, αυτό το Κύπελλο πηγαίνει στον κόσμο μας

Χουάνκαρ

Ο Χουάνκαρ εμφανώς συγκινημένος μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου είπε «αντίο» στον Παναθηναϊκό, όπου τόνισε πως το Κύπελλο πάει στους φιλάθλους.

Αναλυτικά είπε στην κάμερα της Cosmote TV:

«Ήταν μία μεγάλη προσπάθεια. Έτσι ήθελα να αποχαιρετήσω τον σύλλογο και τα όσα έζησα εδώ. Ήταν πραγματικά ένας δύσκολος τελικός, ο αγωνιστικός χώρος ήταν κακός. Αυτό το Κύπελλο πηγαίνει στον κόσμο μας».

Δείτε περισσότερα

Παραμένει και ο Σίμτσακ

Κριστιάνσεν και Ραστόντερ στο στόχαστρο μετά τον Ντε Φράι

Πάνω από 7.000 κόσμος στο ανοιχτό ΟΑΚΑ: Το σενάριο-έκπληξη για τον τελικό του « Παύλος Γιαννακόπουλος»

«Πράσινο» φουλάρισμα για Κρίστιανσεν

Σχετικά άρθρα

Μπάρμπεκιου με οικογενειακό κλίμα (pic+vid)

Κριστιάνσεν και Ραστόντερ στο στόχαστρο μετά τον Ντε Φράι

«Πράσινο» φουλάρισμα για Κρίστιανσεν

Οριστικά “πράσινος” ο Ντε Φράι!

Υψηλές εντάσεις και επιθετική τακτική

Επαγγελματικό συμβόλαιο στον Καλμπουρτζή

Αναμένει την απάντηση του Γιένσεν έως την Κυριακή