Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Τερίμ: «Κυριαρχήσαμε στο ματς, παίξαμε λες και ήμασταν στο γήπεδό μας»

Τερίμ: «Κυριαρχήσαμε στο ματς, παίξαμε λες και ήμασταν στο γήπεδό μας»

Παναθηναϊκού

Πολύ χαρούμενος με την απόδοση των παικτών του ήταν ο Φατίχ Τερίμ μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού στην Τούμπα επί του ΠΑΟΚ (0-1), λέγοντας πως οι «πράσινοι» έπαιξαν λες και ήταν στο γήπεδό τους.

Αναλυτικά όσα είπε ο Φατίχ Τερίμ:

«Ναι είμαι χαρούμενος, κυριαρχήσαμε σε στο περισσότερο ματς. Όταν παίζαμε με 10 πλέον και οι δύο ομάδες ήταν λογικό να αλλάξει λίγο το ματς. Μέχρι να μείνουν από 10 παίκτες παίζαμε καλά λες και ήμασταν στο δικό μας γήπεδο. Μετά ήρθε το αποτέλεσμα που θέλαμε και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό».

Δείτε περισσότερα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Νίστρουπ: Κοιμώμενος γίγαντας ο Παναθηναϊκός

Σχετικά άρθρα

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Πρώτη προπόνηση για Τσάπρα και Πένια

Πρόταση του Παναθηναϊκού στον Ράστοντερ

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας