Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό ο Βέρμπιτς (pic)

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό ο Βέρμπιτς (pic)

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε κι επίσημα την λύση της συνεργασίας της με τον Μπένιαμιν Βέρμπιτς, μετά από 2.5 χρόνια κοινής πορείας.

Ο Σλοβένος εξτρέμ είχε τεθεί εκτός ομάδας στην αρχή της σεζόν από τον Ντιέγκο Αλόνσο και τα δεδομένα για αυτόν δεν άλλαξαν ούτε μετά την έλευση του Ρουί Βιτόρι, με αποτέλεσμα ο Βέρμπιτς να αποτελέσει κι επίσημα πλέον παρελθόν από τον σύλλογο.

Συνολικά, ο άλλοτε άσος της Ντιναμό Κιέβου μέτρησε με την πράσινη φανέλα 58 συμμετοχές και 7 τέρματα, με την ΠΑΕ να τον ευχαριστεί για την προσφορά του και να του στέλνει τις καλύτερες ευχές για την συνέχεια της καριέρας του.

Αναλυτικά:

«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Μπένιαμιν Βέρμπιτς, ο οποίος έλυσε το συμβόλαιό του κοινή συναινέσει.

Ο Σλοβένος μεσοεπιθετικός ανήκε στο δυναμικό του συλλόγου από το καλοκαίρι του 2022, καταγράφοντας 58 συμμετοχές και 7 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του».

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Θέλει έξτρα πλάγιο χαφ ο Νίστρουπ

Νέες επαφές με Βλαχοδήμο

Φυλακούρης: Έκοψα ένα κομμάτι από το χορτάρι της Λεωφόρου και το έβαλα σε γλάστρα στο σπίτι μου

Αντωνιάδης: Η Λεωφόρος είναι η Ακρόπολη του ελληνικού αθλητισμού

Γιωρ.Βαρδινογιάννης: Ουδέποτε κατήργησα τη Θύρα 13, απεναντίας την ανέβασα

Αλαφούζος: Τον επόμενο Αύγουστο θα μπούμε στο νέο γήπεδο